heb tot sproeier 60 er in gehad maar dan loopt tie helemaal niet meerJe moet er een grotere sproeier in zetten als ie niet goed start en in houd. Probeer eens 52. Anders even op valse lucht checken.
Dat denk je. Bekijk je bougiekleur eens (kromme boogje op de kop) als je een kilometer of zo op top hebt gereden (zelfreiniging van de bougie anders heb je geen goede indicatie). Daaraan kun je herleiden of je een grotere of kleinere sproeiermaat moet monteren. Alleen een andere uitlaat zou geen invloed mogen hebben op de prestaties. Dat inhouden en stotterren deed ie waarschijnlijk ook al voor die verwisseling.heb tot sproeier 60 er in gehad maar dan loopt tie helemaal niet meer
valse lucht trekt tie niet maar thnx voor de tip
nou is gelukt hoor rijd weer perfect met sproeier 52 er in bougie mooi koffie bruin thanx peetieDat denk je. Bekijk je bougiekleur eens (kromme boogje op de kop) als je een kilometer of zo op top hebt gereden (zelfreiniging van de bougie anders heb je geen goede indicatie). Daaraan kun je herleiden of je een grotere of kleinere sproeiermaat moet monteren. Alleen een andere uitlaat zou geen invloed mogen hebben op de prestaties. Dat inhouden en stotterren deed ie waarschijnlijk ook al voor die verwisseling.heb tot sproeier 60 er in gehad maar dan loopt tie helemaal niet meer
valse lucht trekt tie niet maar thnx voor de tip
Is de bougie:
- zwart en vettig --> te grote sproeier, kleiner monteren.
- grijzig/ wit --> te kleine sproeier.
- koffie-met-melk-bruin --> goede afstelling, misschien de ontsteking iets bijstellen.
Haal je luchtfilter er eens van af en ga een stukje rijden. Zo'n geluid maakt ie met die filter.hallo
ik wil een powerfilter op mijn flexer (snor) zetten maar gaat hij dan niet veel meer herrie maken
wil deze gaan kopen
http://www.scootbike.nl/index.php/compo ... ct_id,278/
hoor graag van jullie groetjes Peetie
Haal je luchtfilter er eens van af en ga een stukje rijden. Zo'n geluid maakt ie met die filter.hallo
ik wil een powerfilter op mijn flexer (snor) zetten maar gaat hij dan niet veel meer herrie maken
wil deze gaan kopen
http://www.scootbike.nl/index.php/compo ... ct_id,278/
hoor graag van jullie groetjes Peetie
Ik zou niet zomaar zonder filter rijden, beter doe je er iets van een panty omheen zodat er niet allemaal zooi in je carb komt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten