niet doen! bij sjaak een keer gehad. en na een hobbel te veel gewicht op, en toen was het ophangpunt voor de schokbreker op de brug krom, en de veer was stuk. dus ik raad het af.Lager en voetsteuntjes naar achter (bout van schokbreker- achterbrug) doen
Dit was ik eerst wel van plan, maar nadat ik op de Tomos had gezeten met het stuur als nu en het zadel als nu zou het veel chiller zijn als de voetsteuntjes gewoon ongeveer op de normale plek zitten.Lager en voetsteuntjes naar achter (bout van schokbreker- achterbrug) doen
Je moet er ook niet op staan, maar je voeten op laten steunenniet doen! bij sjaak een keer gehad. en na een hobbel te veel gewicht op, en toen was het ophangpunt voor de schokbreker op de brug krom, en de veer was stuk. dus ik raad het af.Lager en voetsteuntjes naar achter (bout van schokbreker- achterbrug) doen
niet doen! bij sjaak een keer gehad. en na een hobbel te veel gewicht op, en toen was het ophangpunt voor de schokbreker op de brug krom, en de veer was stuk. dus ik raad het af.Lager en voetsteuntjes naar achter (bout van schokbreker- achterbrug) doen
haha, maar was even vergeten te zeggen dat ik toen een home-made jump had genomen van stoeptegelsniet doen! bij sjaak een keer gehad. en na een hobbel te veel gewicht op, en toen was het ophangpunt voor de schokbreker op de brug krom, en de veer was stuk. dus ik raad het af.Lager en voetsteuntjes naar achter (bout van schokbreker- achterbrug) doen
Geen last van hoor en rij al een paar maanden zo
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten