ik denk +- 200 euroLigt eraan wat het gaat kosten om hem weer rijdende te krijgen......
whahah met een puch, voor zo'n opmerking heb ik wel respectnja ik heb geluk met mn broer die bij een bromboer werkt, en die is net weer naar zn werk gegaan om te kijken hoeveel het ongeveer gaat kosten, maar hij gaat weer rijden dat is zeker, ik weet zeker dat als ik snor had gereden dat ik dood was geweest want mn helm ziet er ook niet al te best uit...
Wat is er nou interessant aan om een helm te zien, zowiezo zou die wel mooier zijn, ondanks ie beschadigt is als mijn anoesch (die had overeenkomsten, jwt)maak je er ook nog een foto van
whahah met een puch, voor zo'n opmerking heb ik wel respectnja ik heb geluk met mn broer die bij een bromboer werkt, en die is net weer naar zn werk gegaan om te kijken hoeveel het ongeveer gaat kosten, maar hij gaat weer rijden dat is zeker, ik weet zeker dat als ik snor had gereden dat ik dood was geweest want mn helm ziet er ook niet al te best uit...
Staat in de beginpost
Kan je eens precies uitleggen wat er gebeurd is?
Mn ouders zijn niet boos ofzo, ze hebben het al die tijd niet erg gevonden dat ik mijn brommer opvoerde, en dat vinden ze nog steeds niet erg, ze zijn eerder teleurgesteld over het feit dat die rem gewoon blokkeerde, terwijl ik heel zacht remde, de rem zit nu nog steeds vast, ik denk dat ik nu ook over ga op een scooter, een keuze waar ik zelf ook niet al te blij om moet zijn, maar een scooter heeft schijfremmen, en dat is veel betrouwbaarder op hoge snelheden, een schakel is te duur voor me (en dan heb ik het over een mooie fatsoenlijke schakel zoals een senda of een gpr geen crappy mt5 ofzo) en ik wil eigenlijk geen tomos meer, dus ja dan blijft de scooter over...ziet er niet al te best uit! gelukkig dat je nog leeft. wat vonden je ouders ervan?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten