ik denk dat je kopeling dat net leuk vindhallo is overtoeren slecht voor je tomos?
Pff, dat kost ongeveer tussen de 50 en 100 euro.Hey,
Ik heb als laatst een Tomos Revival uit 2003 gekocht, met 3700km op de teller. Hijs nog helemaal netjes e.d en altijd goed onderhouden. Alleen heeft hij sinds april stil gestaan in de garage bij de vorige eigenaar. Is het de moeite waard om een (kleine) servicebeurt te maken voor m'n Tomos? En wat gaat me dat zo ongeveer kosten? Euro of 50/100/150?
Sorry, ik heb totaal geen verstand van brommers verder! Alvast Bedankt
die koppeling zal het echt geen drol interesseren hoor... Gaat meer om je zuiger / cilinderwand.ik denk dat je kopeling dat net leuk vindhallo is overtoeren slecht voor je tomos?
Danku!Pff, dat kost ongeveer tussen de 50 en 100 euro.Hey,
Ik heb als laatst een Tomos Revival uit 2003 gekocht, met 3700km op de teller. Hijs nog helemaal netjes e.d en altijd goed onderhouden. Alleen heeft hij sinds april stil gestaan in de garage bij de vorige eigenaar. Is het de moeite waard om een (kleine) servicebeurt te maken voor m'n Tomos? En wat gaat me dat zo ongeveer kosten? Euro of 50/100/150?
Sorry, ik heb totaal geen verstand van brommers verder! Alvast Bedankt
Oke, bedanktVoor olie ververesn hoeft je kap er niet af.. en zolang de tomos goed rijdt, waarom naar de koppeling kijken? je merkt het snel genoeg als het versleten is
Sinds ik hem heb is het nog nooit gebeurd, en hij heeft ongeveer 9500 gelopen (in totaal). Ik weet niet na hoeveel km je die olie ongeveer moet vervangen?Hangt er vanaf hoe lang het geleden is dat je 't voor het laatst ververst hebt.. nieuwe olie kan iig nooit kwaad !
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Semrush [Bot] en 19 gasten