hallo,Als eerste het spijltje in je inlaat weghalen.
hallo,Fout, een standaard cilinder heeft 2 'verticale' inlaatpoorten naast elkaar in de cilinder, het 'spijltje' hiertussen kan je niet weghalen, dan gaan je zuigerveren happen. Een Airsal cilinder heeft 2 inlaatpoorten boven elkaar, hier kan je het spijltje wel weghalen.
EDIT: Zie hier:
50cc standaard:
65cc Airsal:
Bij de 50cc kan je het 'spijltje' bij de inlaat niet weghalen, bij de Airsal wel.
Als je wilt beginnen met tunen en je wilt advies moet je eerst:
Je verdiepen in tunen en de werking van 2takt;
Een poortmap maken en duidelijk vermelden om wat voor cilinder het gaat;
Zeggen wat je wil bereiken, trekkracht of top.
Dan kunnen we je verder helpen.
Fout, een standaard cilinder heeft 2 'verticale' inlaatpoorten naast elkaar in de cilinder, het 'spijltje' hiertussen kan je niet weghalen, dan gaan je zuigerveren happen. Een Airsal cilinder heeft 2 inlaatpoorten boven elkaar, hier kan je het spijltje wel weghalen.
EDIT: Zie hier:
50cc standaard:
65cc Airsal:
Bij de 50cc kan je het 'spijltje' bij de inlaat niet weghalen, bij de Airsal wel.
Als je wilt beginnen met tunen en je wilt advies moet je eerst:
Je verdiepen in tunen en de werking van 2takt;
Een poortmap maken en duidelijk vermelden om wat voor cilinder het gaat;
Zeggen wat je wil bereiken, trekkracht of top.
Dan kunnen we je verder helpen.
ik weet niet precies tot hoever die spijl weg kan, maar je zuigerveren komen daar niet i.i.g,Oke, dat wist ik niet. Is dat omdat de zuigerveren daar niet komen of? Lijkt mij namelijk niet dat je zuigerveren zo'n brede poort lang overleven.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 5 gasten