Scooterenminibikeshop.nl bij uitlaten.Weet iemand op welke webshop de uitlaatsteun te koop is (die chrome) voor als je originele ophanging is afgebroken? an hem niet vinden en heb er al op veel gekeken..
Scooterenminibikeshop.nl bij uitlaten.Weet iemand op welke webshop de uitlaatsteun te koop is (die chrome) voor als je originele ophanging is afgebroken? an hem niet vinden en heb er al op veel gekeken..
Ja past gewoon.dus past een 50cc hd kop op een standaard tomos cilinder? (snor voor als dat uitmaakt)
Nee die staat niet op die site. Ik heb hem ooit ergens gezien maar als je het nodig hebt dan vind je het nietScooterenminibikeshop.nl bij uitlaten.Weet iemand op welke webshop de uitlaatsteun te koop is (die chrome) voor als je originele ophanging is afgebroken? an hem niet vinden en heb er al op veel gekeken..
Uitlaat verloopsteun Chroom
€ 6,50
Plaats in winkelmandje Favorieten
!
56817
Nodig voor modellen vanaf ongeveer 2002/2003 met het nieuwe type motorblok om de uitlaat te monteren.
Uitlaat-ophang beugel verstelbaar.
(Voor als de originele ophangsteun is afgebroken.)
Fabrikant:
Voorraad: Speedline Special Parts
Best.nr.: 9098 Prijs (€) : 8.95
Binnenkort is het zo als je 10 halal frikandellen koopt dat je een gratis mona hoofdoek erbij krijgt.
Ik heb 1 woord voor je Woutah.
BEUNHAAS!
Ship, 40 euries! Ik dacht dat dat veel goedkoper was..Bromkop
http://www.scooterenminibikeshop.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
HD Kop
http://www.jarnos-puch-shop.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en dan moet je de RGD HC NM hebben.
Binnenkort is het zo als je 10 halal frikandellen koopt dat je een gratis mona hoofdoek erbij krijgt.
BEUNHAAS!
BEUNHAAS!
Nee hoeft niet, maar ik zou geen 70cc kop op een 50cc cilinder plaatsen.. Gewoon 70 op 70 en 50 op 50...Waarschijnlijk een hele domme vraag maar nu twijfel ik toch ineens.
Als ik een nieuwe cilinder koop (Cilinder DMP 44mm 70cc zat ik bijv aan te denken) moet er dan ook een nieuwe cilinderkop op? (die is nu nog standaard)
alvast bedankt
BEUNHAAS!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten