Dus de openingen moeten richting de uitlaatpoort wijzen? Gaat om een brom-eicilinder@ Adje, hij heeft het niet over een inlaatgat maar de opening van de zuigerveren
De slotjes moeten aan de uitlaatzijde zitten, dus ook de openingen van de zuigerveren naar de uitlaatzijde. Vreemd dat er geen pijl of ander merkteken op staat.
Binnenkort is het zo als je 10 halal frikandellen koopt dat je een gratis mona hoofdoek erbij krijgt.
Ik heb 1 woord voor je Woutah.
BEUNHAAS!
Ja, dat zei ik.Dus de openingen moeten richting de uitlaatpoort wijzen? Gaat om een brom-eicilinder
Dit is dus fout neergezet. Staat dit hier op dit forum of http://www.brommerforum.nl" onclick="window.open(this.href);return false; ?in een FAQ van 't brommerforum lees ik:
Om een cilinder erop te zetten de omgekeerde volgorde doen (duh...)
- Let er op dat de zuiger goede kant opzit (kun je controleren door bovenop de zuiger te kijken (staat meestal IN op) en anders moet de zuiger met de zuigerveer-slotjes naar de inlaat kant toe
Ik heb er niet zoveel last van.nee.
het is wel vervelend voor je oren. en anderen omdat ze dan denken dat daar iets fout is
Binnenkort is het zo als je 10 halal frikandellen koopt dat je een gratis mona hoofdoek erbij krijgt.
Ik heb 1 woord voor je Woutah.
BEUNHAAS!
iedereen die ik spreek zegt dat ze naar de inlaat moeten wijzen, en het staat idd op brommerforum.nl
Dit is dus fout neergezet. Staat dit hier op dit forum of http://www.brommerforum.nl" onclick="window.open(this.href);return false; ?
Slotjes moeten echt naar de uitlaat wijzen. Meestal staat op de kop van een dichte zuiger een pijl die ook moet wijzen naar de uitlaat. Zoek nog maar eens goed naar het merkteken.
Wie geloof je nu meer? Mensen van brommerforum of hier (en ik kan het zeker weten... <O~ ). Neem van mij aan dat de zuigerverenslotjes echt aan de uitlaatzijde horen.iedereen die ik spreek zegt dat ze naar de inlaat moeten wijzen, en het staat idd op brommerforum.nl
Dit is dus fout neergezet. Staat dit hier op dit forum of http://www.brommerforum.nl" onclick="window.open(this.href);return false; ?
Slotjes moeten echt naar de uitlaat wijzen. Meestal staat op de kop van een dichte zuiger een pijl die ook moet wijzen naar de uitlaat. Zoek nog maar eens goed naar het merkteken.
Dat de koppeling blijft aangrijpen kan de volgende oorzaken hebben:Goedendag
Ik heb 2 vraagjes . Is er verschil tussen een brom en een snor blok? want volgens mij meot je aleen de onsteking op brom zetten . (ik heb niet over de cilinders aleen over het blok zelf ) . Ik heb een gratis tomosje gekregen met keteken aleen het blok doet raar . Er zat geen olie in . toen ik hem kreeg heb ik dat meteen nagekeken en bijgevult. aleen de vorige eigenaar had dat niet gedaan . nu kan ik niet naar achter want dan blokeerd die en hoor ik dat die compresie maakt . en bij het starten gaat die helemaal lijp doen :p
sorry voor de spel fouten XD
in je carterdeksel? zeker vlak bij je voetstepjes, daar hebben heeeeeel veel tomosjes deukjes zitten, zolang het niet zo'n diepe/grote is maakt dat niet zo veel uit, ik zou even checken wat shadowranger zegt, hoewel het ook kan komen door simpelweg de koppeling die los zit, dit heb ik al meerdere keren gezienik heb gekeken en ik zie dat er een deukje zit in de carter rechs
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten