zorg dat je tandwiel voor, goed vastgedraaid zit, endat dat ringetje wat ertussenzit, nog goed is, je ketting moet je visje (het gedeelte wat dicht zit) in de richting die je rijdt)waar moet ik op letten als ik de volgende dingen verander: (bijv. zorgen dat er niets in de cilinder komt door er zo'n doek of iets in te doen)
tandwiel voor, achter en ketting
velgen
uitlaat
cilinder
remkabel
veren
cilinderkop
ontsteking op brom zetten
keerring (hele set doe ik er gelijk maar op)
dankjewel:D
Alleen moet je je bougie ook vastdraaien, maar kan ook met een pijpsleutel(gebruik ik er altijd voor)in principe heb je geen bougiesleutel nodig btw. je kan ook gewoon een nieuwe bougie kopen en die in de cilinderkop draaien, want de cilinderkop is ook gewoon los te halen zonder de bougie los te draaien
Zoiets heet deurrubber duh....Ik ben vandaag bij een aantal zaken geweest, waaronder de praxis. Geen van alle hadden zo'n moos rubber.![]()
Michiel, weet je ook hoe die rubber rand heet? Dan kan ik daar ook naar opzoek gaan.
en die 2 dunne, waar precies op je kickstart?Twee dunne moeten op je kickstartas, de kleine dikke moet op de middelste as(waar je 1e en 2e versnellingstandwiel op moet). En die andere denk ik dat ie achter of voor je koppeling moet, ter opvulling
dan kan t niet mis gaanze zijn perfect op maat ervoor
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten