omg naabje , het zorgt niet dat je mengsel sneller gaat stromen, maar dat je gasslag korter is. * denk denk denk * owja, daarom noemen ze het dus snelgasDat valt echt mee hoor dat hij sneller reageert. Volgens mij is hij even als een normale. Merk in iedergeval geen verschil.
Kerel dat bedoelde ik ook maarja laat maar zitten hoor. Denk je nou echt dat ik dacht dat ik dat zo bedoelde. Lolomg naabje , het zorgt niet dat je mengsel sneller gaat stromen, maar dat je gasslag korter is. * denk denk denk * owja, daarom noemen ze het dus snelgasDat valt echt mee hoor dat hij sneller reageert. Volgens mij is hij even als een normale. Merk in iedergeval geen verschil.
dat zijn er maar 4 hoor...Je bent aardig dorstig als ik al die kratten grolsch zie
Ow. Ik vind het nogal meevallen andersJe bent aardig dorstig als ik al die kratten grolsch zie
Zie je dacht ik al, naast de trein? Dat is bij mij achterthnx voor de comments
Uhm die foto is in rijswijk genomen licht over de snelweg heen was vroeger de oude ingang naar zo'n park daar..
moeilijk uitleggen maar wel leuke plaats
dat is precies wat ik meestal wel wil, alleen me brommer niet.je weet wel , dingen waar je je voeten op zetOmhoog keren en toch nog aan de grond krijgen @ rotondes
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast