Hallo,
Weet iemand een site waar ik voor niet al te veel geld een achterspatbord kan vinden voor mijn Tomos quadro?
daar hebben we het BEROEMDE FAQ voor GEOPEND of wat TTW meld GOOGELEN of de SEARCH knopIk heb al gekeken bij die brommershops maar ik kon niks vinden.
van mij had deze tomos de verkiezing mogen winnen op originaliteit,
Je doelt op dat rammelen toen je je Tos bij mij kwam halen? En dat geluid is weg zodra je gasgeeft?me zuiger maakt stationair een erg hard geluid,
ook al is me brommer heel stil met standaard setup, die zuiger hoor je keihard
ik heb ook wel wat valse lucht waar ik nog ga kijken, zou dit het zijn?
zit je aan het pookje te trekken op de carb?? Dat is niet slim, want die word juist tegengehouden, je moet gewoon volgas geven, dan klikt hij er vanzelf af... Als je bedoelt dat je je gashendel niet meer ver genoeg kan draaien moet je je kabel smeren...
Maar ik heb t gevoel dat je iets anders bedoelt miss... Leg uitEn haal gewoon je carb eraf en check of er niet iets verkeerd zit bij de choke
Stel de vrije slag van je gaskabel eens bij. Er zit nu teveel speling op wegens het uitrekken van de kabel. De stationairschroef houdt het toerental nu goed.Ik zit niet te raggen aan het hendeltje, ik moet erg veel kracht zette om mijn gashendel zover te kunnen draaien zodat ik mijn choke eraf hoor/zie klikken.. soms lukt het me niet eens met 2 handen zijn heel mijn handpalmen rood
nu iemand antwoorden op mijn vraagje?Heb al een en ander gehoord en gezien over 16/16 dell. maar mijn vraagje is of hij gewoon past op een scheun tomos spruitje? de een zegt dat je tape moet hebben en de ander zzegt dat het plug&play is. wat is het nou?
van mij had deze tomos de verkiezing mogen winnen op originaliteit,
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten