De terugloper is omgelast en ligt al onder de Tomos. Lekker geluid en in principe goedkoop. Twee Gianelli's voor 30 euro en zestien euro voor lassen.
Qua prestaties stukken beter dan de Tecno CC. Hij trekt even snel op, maar is de dip wanneer hij in de tweede versnelling gaat kwijt. Geluid is niet blikkerig, en hij rijd ook harder. Ophanging heb ik ook al wat op gefikts. Morgen even posershots maken.
Beetje slechter nieuws: Achterremkabel was geknapt en ik heb mijn rechterhand in het verband. En ik ben dus rechts. Ik pakte met mijn domme verstand de uitlaatbocht vast om te kijken of hij niet lekte door 'm omhoog te willen drukken.
.::▲ Even if you win the rat race, you're still a rat! ▲::.
Makkelijk om te lassen ook. Moest alleen ouwe ophangen eraf slijpen etc.
Toen de flens alleen er op gedraait, ging die kerel 'm er tegenaan lassen zoals hij moest komen te zitten. Er weer af gelast en toen helemaal dicht gelast. Extra dik bij de flens.
Moet alleen nog een nieuwe ophanging fixen. Dit kan ook wel maar
't is ernstig beun. Uitlaat opnieuw spuiten omdat die man 'm flink beschadigt had, die lasser.
Vanaf maandag kan ik gratis laten lassen dus..
.::▲ Even if you win the rat race, you're still a rat! ▲::.
16 euro is best veel voor een lasje, het ligt er natuurlijk wel aan bij wie je gaat, ik heb ook een tijdje moeten rondvragen voordat iemand het gratis wilde doen.