Dus de koppelingssegmenten van een S25 (oudblok) in me nieuwe A5 blok?Kan ik die van een oud type blok gebruiken.. (S25 1speed)?ja tuurlijk. Segmenten zijn identiek. Maar je wilt ook niet gare segmenten in je 2e versn.
koop nieuwe
Dankje, ik hoor het wel.Ik weet dat er twee verschillende soortren segmenten zijn omdat mij ernaar gevraagd werd bij de bromboer.
Maar ik kan je niet met zekerheid zeggen voor welke blokjes dat geld... Als ik t moren herinner zal ik t hem even vragen, ik moet er toch langs.
Bedankt, ik vergelijk ze dan gewoon!ik ben langs de bromboer geweest en ook hij kon het niet met zekerheid zegge.
Er zijn twee verschillende soorten segmenten voor tomos koppeling, nlk met 2 e met 1 pinnetje erin. Maar ik weet dus niet zeker of de 1 bij 2speed hoort en de ander bij 1speed, of dat het aan het model ligt.
Je zou het gewoon even moeten bekijken.
ff moertje van m6 pakken (of m7 als je die hebt, maar zijn wat lastiger) en dna de imbusbout daarin draaien, past ie is het m6 past ie niet is het een andere maat, maar ik dacht m6, want m7 is niet veel voorkomende maataangezien ik nu ook hier kan posten...
Wat voor imbusbouten zitten er in je carter van je tomos? M7 of M6?
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 44 gasten