deze ook al gelezen???Ja dat past
Ik heb ervaringJah.
Uhm, voordat je hem er helemaal onderuit haalt kun je je blok eerst ergens opzetten bijvoorbeeld een paar stenen. Stel dat je een draadje of iets vergeten bent heb je 'm niet stuk getrokken.en en en, ik had me kickstart losgehaald,en toen weer derin geslagen(dat pinnetje) alleen verkeerd, want nu krijg ik m niet meer los? ik moet nig proberen met me blok los, zoals je me vraag hierbove ziet, alleen verder nog tips?
Het is makkelijk.ja me kabels doen t allemaal eigenlijk ookal niet meer:p maar hoe doe ik het goed met me benzinekraan? is dat makkelijk, of alleen maar gekloot?
oke dankjewel, ik heb me eigen spuitcabinetje gemaakt, en me frame staat nu te drogen:D(vandeprimer)Het is makkelijk.ja me kabels doen t allemaal eigenlijk ookal niet meer:p maar hoe doe ik het goed met me benzinekraan? is dat makkelijk, of alleen maar gekloot?
Gewoon dichtdoen en dan het slangetje losmaken.
Graag gedaan hoor.oke dankjewel, ik heb me eigen spuitcabinetje gemaakt, en me frame staat nu te drogen:D(vandeprimer)Het is makkelijk.ja me kabels doen t allemaal eigenlijk ookal niet meer:p maar hoe doe ik het goed met me benzinekraan? is dat makkelijk, of alleen maar gekloot?
Gewoon dichtdoen en dan het slangetje losmaken.
dankjewel!
ik had alleen 1 primer bus voor me frame alleen. en dan heb ik een dun laagje, als ik lees dat je 7 a 8 lagen moet, en ik er 3/4 heb, maar dan zou ik in jouw geval er 3 kopen:D
Graag gedaan hoor.
Maar nu heb ik jouw hulp nodig![]()
Ik ga ook mijn brommertje spuiten. Maar ik weet niet hoeveel spuitbussen ik nodig ben.
Ik wil mijn frame, voorvork, achterbrug en velgen spuiten.
Alvast bedankt.
ik had het een x dat dat streepje wat tussen je remschoenen zit, helemaal was rondgedraaid, mischien is dat tmijn achter remkabel blijft haken.
kabel word niet geplet het licht denk ik aan de rem zelf.
wie kan mij alsjeblieft helpen?
want het is best irritand
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten