hier even een plaatje van het afdekkapje over de achterwielmoer.is wel veel netter zo


Het is echt niet zo dat je met lichte rollen snel optrekt maar langzamer gaat en met zwaardere rollen harder gaat, maar minder optrekt.
Het juiste gewicht zal namelijk beide geven. Met te zwaar komt hij moeilijk op toeren en met te licht krijg je overtoeren. De standaard piaggio vario's zijn van zichzelf al goed, maar deze ziet er naar mijn inziens versleten uit. Is dat vale rondom het gat van de vario versleten of is dat lichtinval? Aan de kant van de rolletjes maakt slijtage vrij weinig uit, maar aan de andere kant mag er geen ernstige slijtage zijn. Ingesleten stukken, coating er af of groeven zijn fout. mocht het geen lichtinval zijn, maar slijtage, kan je je vario vervangen voor een andere..
Denk dan aan een doppler s2br(60euro), deze is erg goed, zo niet de beste tegenwoordig(op een overrange na).
Met deze stijgt je top ietsjes en je trekkracht ook.Ook kan je voor de polini hi speed kiezen, deze is nu bij easyparts in de aanbieding voor 43euro. Deze is ook goed en zijn geld dubbel en dwars waard..
Verder mag je alle overige varios wel overslaan,de power 1 is slecht afgewerkt.
kan ik de koppelingsmoer er ook gewoon met een baco eraf krijgen?En voor je koppeling moet je eigenlijk even naar een dealer gaan. Op een fabrieks koppelingssleutel zit een moersleutel in het midden. En je raad het al: voor de moer die aan de koppeling zit(die grote, dunne). Ff vragen of hun hem los kunnen draaien en dan zet je er daar die veertjes in en laat je hem door hun weer in elkaar draaien.
Terug naar “Andere voertuigen”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten