Ja klopt, maar hij zet het eerst in het kleurenschema, en daarna in het uiterlijk lijstjeklinkt allemaal goed, je hebt 2 keer sf kapje carbon staan in je lijstjealleen zou ik hem in het wit doen. lijkt mij mooier. en denk eraan veel blanke lak te gebruiken met dat wit. Want dat wit beschadigd snel (je ziet snel oneffenheden)
Ja ik heb er 3 lagen blank overheen zitten dus zit wel goed, het frame is klaar nu, zal morgen of vanavond even foto's posten,klinkt allemaal goed, je hebt 2 keer sf kapje carbon staan in je lijstjealleen zou ik hem in het wit doen. lijkt mij mooier. en denk eraan veel blanke lak te gebruiken met dat wit. Want dat wit beschadigd snel (je ziet snel oneffenheden)
Wanneer ik geld en tijd hebZiet er goed uit!
Wanneer kom je zadel en gashendel ophalen en de andere onderdelen brengen?
Ben blij met die 2 punts ophanging want die breekt niet zo verrot snel.Ik heb het over dat blauwe frame.![]()
Dat frame ziet er trouwens goed uit, iemand steekt daar ook zijn middelvinger op![]()
Oja 2 punts uitlaat ophangingen zijn de bom
Ik heb het frame geschuurt, volgens mij hebben frames na 2003 lak op waterbasis, dat schuur je er zo vanaf.Klinkt goed man, en het ziet er goed uit,
Ik had alleen even en vraagje, Heb je de boel geschuurt of heb je verfverwijderaar gebruikt?
Koppeling wou ik jou nog wat over vragen, maar daar stuur ik je nog wel een pb over, die oude getunede airsal komt erop, maar ik zit er aan te denken om het ding in ieder geval xsh light te laten tunen zodat het allemaal wat netter is afgewerkt.ziet er zeer goed uit allemaal noel, je pakt het goed aan! ik zou zeker een HPI nemen als ik jou was en ik zou ook wat aan mn koppelingen doen en mn carters uitfrezen(als je dat allemaal ngo niet van plan was) en komt die oude getunede airsal er gewoon op of laat je hem overnieuw tunen ofzo?
suc6 ermee tziet dr echt strak uit allemaal!
ja had gekuntje kon die streep ook veel simpeler doendaar zijn van die plak dingen voor, ook gewoon in rood verkrijgbaar
maar ziet er wel leuk uit
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten