't geluid interreseerd mij vrij weinig... als ie maar lekker rijdt.Tja die stnd. snelle uitlaat heeft zo'n beetje hetzelfde geluid alleen loopt iets harder.
En voor dat bop-geluid kan je idd doen zoals je zelf zei.
Effe nog vraagje... Welke afstelling bedoel je dan, want ik heb hem helemaal standaard en wou graag alleen die nieuwe uitlaat eronder doen en verder niks, hoe hard loopt die dan...?? En wat bedoel je met het geluid, gaat dat dan heel erg hard...??? En ik hoorde van een vriend dat als ik er een andere uitlaat op doe, dat ik dan ook een andere sproeier er op MOET, is dat egt nodig?ghehe.. hij loopt dan 45 met de perfecte afstelleing als de rest standaard is.. tis een goede uitlaat met lekker reacie sound.. zeker kopen voor die 45 euro ongeveer.. een vriend had hem ook.. en we reden erna met een 70 alsnog met die uitlaat.. dat is alleen af te radenik kan er wel aan komen als je wil..?
je *standaard maat 2 tot 4 maatjes omhoog doen, beginnend bij 2hey jongens, ik vraag me af wat de beste maat sproeier is bij een helemaal standaard setup, alleen met een proma gp uitlaat?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten