nicee
wat een tuner, die ief

zoudenk ik best kunnen door dat tandwiel aanpassing.
geen filmpje opgenomen of wel?

ik kan happy hardcore op z'n tijd wel waarderen.
mooi lassen is een luxegoeie Ivo![]()
Had Bruno het toch bij het rechte eind![]()
creatIEF
ja, dacht al dat het een origi cil was maar wist niet zeker. maareh je zei toen dat je niks had gemeten en gewoon had gedremelt, maar wat dan? uitlaatpoort en spoelers? ook spoelers in het blok of waren dat al die grote?Lees topic maar, laatst trouwens ook nog gezegt maar... gewoon tomos A5 cilindertje met een voetpakking van 1 mm, voor de rest dremelwerk en 15mm, al denk ik dat het met een aangepaste 12mm ook best zou willen.
Moet toch een beetje bezig blijven Bruno, was ff zoeken maar heb het tomosje nu wel redelijk door denk.
Toeren moeten iig naar beneden.
Had Bruno het toch bij het rechte eind![]()
best appart dat je dan nou net voor tomos hebt gekozenBeetje halfslachtige reactie op Bruno eerder dus:
Ik vind 2 takt interessant en laat de tomos dat nou zijn. Zo lang als ik nieuwe ideen heb of nieuwe inzichten krijg waarvan ik denk dat ze zorgen voor verbetering dan blijft het leuk om te zien of dat dan ook klopt.
En heb nog wel wat ideen dus nog niet klaarDat er een fijner rijdende tomos uit komt is eigenlijk soort van bijzaak
![]()
Heb nog een idee wbt het spruitstuk voor nog iets betere flow, vraag me af hoe hoog je de spoelers kan maken in deze setup. (ergens zal het tegen gaan werken...) Zou ook wel iets willen met membraan maar lastig.
Hoe ver kan je gaat met de ontsteking, compressie en uitlaat...
Ofwel, ik ben nog wel even zoet hoor denk ik![]()
Is zuiver en alleen omdat ik vroeger een tomos had denk ik en... ze zijn goedkoop
Heb ook nog een puch in de schuur staan, nog geen drol mee gedaan. (supermaxi kickblok ook nog)
goeie zinIk tomos voorlopig nog even door![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast