ik heb snel even gekeken en er zit geen rubber om dat buisje heen inderdaad, echter de rubber ring is iets te groot in diameter, dus dat is het waarschijnlijk ook nietoh haha, dat is volgens mij gewoon de rubber die om het buisje net voor de kickstart. Je ziet dus de linker kant van het blok voor je. Aan die kant zit de kickstart. maar om te voorkomen dat de kickstart verder kan draaien zit er zo''n soort buisje waar de kickstart tegenaan komt als hij bovenaan is. Dat rubbertje moet over dat buisje. succes
excuus, ik had weer niet goed gekeken, het paste wel en ik heb het flink vast gelijmd, het was dus iets vrij simpelsik heb snel even gekeken en er zit geen rubber om dat buisje heen inderdaad, echter de rubber ring is iets te groot in diameter, dus dat is het waarschijnlijk ook nietoh haha, dat is volgens mij gewoon de rubber die om het buisje net voor de kickstart. Je ziet dus de linker kant van het blok voor je. Aan die kant zit de kickstart. maar om te voorkomen dat de kickstart verder kan draaien zit er zo''n soort buisje waar de kickstart tegenaan komt als hij bovenaan is. Dat rubbertje moet over dat buisje. succeswederom bedankt voor de snelle reacties
bedankt voor de tip dit scheelt hoeveel km ongeveer?edit: als je hem sneller wilt laten lopen zonder veel te doen. trek dan even dat buisje in de luchtfilter eruit (geen geschroef/gescheur/gebeun). als je dit natuurlijk nog geen eens gedaan hebt.
Dat heeft niet eens nut bij een std carbedit: als je hem sneller wilt laten lopen zonder veel te doen. trek dan even dat buisje in de luchtfilter eruit (geen geschroef/gescheur/gebeun). als je dit natuurlijk nog geen eens gedaan hebt.
dit las ik inderdaad ook in het faqDat heeft niet eens nut bij een std carbedit: als je hem sneller wilt laten lopen zonder veel te doen. trek dan even dat buisje in de luchtfilter eruit (geen geschroef/gescheur/gebeun). als je dit natuurlijk nog geen eens gedaan hebt.
snelheid ---> mee eensdie komt er voorlopig niet i.v.m. ouderlijk toezicht en de veiligheid omdat ik geen helm op heb, 40 voor een snorretje vind ik wel voldoende op dit moment.. en zou de garantie verlopen wanneer ik er nu een standaard snel op zet?
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 9 gasten