Ik heb toch gezegt dat ik een carburateur wil onder mijn ijzeren zijkap omdat je dan een powerfilter kan monteren en er makkelijker bij kan voor het verwisselen van sproeiers enz.Maar aangezien dit niet mogelijk schijnt te zijn. Zal ik toch maar mijn carburateur onder het frame houden.15mm delortho kost ook de wereld niet.
Dan doe ik het zo ja, maar kun je je carburateur daar wel weg krijgen zonder dat het blok er onderweg moet?ik zou gewoon rechtspruitstuk houden ( had je toch? )
en desnoods uitboren. en een 15mm caberateur met gaasfilter.
dat moet wel pasten. want denk niet dat een caberateur onder de ijzeren kappen past
Dan moet denk ik ook je uitlaat er onderweg of niet?Als je een membraan cilinder hebt kun je gewoon je carb aan de zijkant hebben hangen.
Heb je hem wel in het midden hangen dan moet idd je blok weggekantelt worden (er niet helemaal onderuit) om een sproeier te wisselen.
Bedankt voor je reactie, maar ik start hem ook met choke wanneer die wat kouder is. Maar het probleem is dat als ik hemStart je hem ook met choke erop? (als hij koud is).
Waarschijnlijk is hij nog te koud als jij volgas probeert
weg te rijden (choke erop versneld het verwarm proces).
Gr
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten