Het kan idd zijn dat de vlotter blijft hangen waardoor de vlotterkamer te vol raakt en daardoor overstroomt in de venturie (waar de lucht doorheen gaat bij de gasschuif). Dit komt overeen met een verzopen motor.
Een verbogen vlotter kan imo niet, wel kan deze enigzins verkeert gemonteert zitten waardoor deze niet goed functioneerd. Kijk hier even naar en of de vlotter (witte kunststof ring) zelf niet vol brandstof zit. Deze hoort te kunnen drijven.
Ik heb zo net een parmakit 70 cc besteld + een 17,5 dellorto caberateur met speciaal spruitstuk besteld.
Maar weet iemand hoe deze setup zal gaan lopen qua snelheid enzo?
Mvg,
Er staat niets over parmakit in de snelheidstabel?Ik heb zo net een parmakit 70 cc besteld + een 17,5 dellorto caberateur met speciaal spruitstuk besteld.
Maar weet iemand hoe deze setup zal gaan lopen qua snelheid enzo?
Mvg,
Wat snap je niet van de replies in je oude topic?? viewtopic.php?f=52&t=8276
Dit vond ik in een ander topic:Er staat niets over parmakit in de snelheidstabel?
Ik neem aan dat jij dit ook wel kan gaan halen met je 17,5 mm Dell.SETUP:
Cilinder:70cc Parmakit
Cilinderkop:70cc HD + Afgevlakt
CarB: 15:15 Dell"ortho
Uitlaat:Tecno Reverse
Vertanding:26-22
Filter:Geen (RaceRooster)
Sproeier: Afstellen (Bijna Klaar)
SNELHEID: 80
Wat is de setup van je tomos? Carburateur, sproeiermaat, wel of niet ontgrenst spruitstuk, etc.nu heb ik mijn vlotter na gekeken en alles goed gezet met mijn vader.
nu doet hij het wel maar als hij heeft gestart en gelopen en dan laat je hem uit gaan.
en dan nog een keer probeert dan doet hij het niet meer. want dan moet je waar de bezinne slang de carb in gaat die klep open draaien en de benzine eruit laten en dan doet hij het weer.
wat is er dan mis mee??
carbarateur: 14 12 sproeier: 50 ik weet niet of hij ontgrenst isWat is de setup van je tomos? Carburateur, sproeiermaat, wel of niet ontgrenst spruitstuk, etc.nu heb ik mijn vlotter na gekeken en alles goed gezet met mijn vader.
nu doet hij het wel maar als hij heeft gestart en gelopen en dan laat je hem uit gaan.
en dan nog een keer probeert dan doet hij het niet meer. want dan moet je waar de bezinne slang de carb in gaat die klep open draaien en de benzine eruit laten en dan doet hij het weer.
wat is er dan mis mee??
Misschien verzuip je hem wel. Probeer eens met volgas te geven of je motor wel wil aanslaan. Komt de choke wel vrij als je volgas geeft?
Euro 2 wil alleen maar zeggen dat de ophanging anders (2 gats) is. Maar daar is wel een verloopplaatje voor te krijgen. Wat van belang is dat je weet wat voor een blok je hebt (A3/A35/A5/A52 of A55). De laatste heeft een andere aansluiting dan de anderen en nog niet alle opvoeruitlaten passen op A55.hey
Ik wil graag een andere uitlaat onder me tomos hangen dat hij was sneller gaat, maar ik weet echt niet wat voor model er onder mijn tomos gaat en als ik er bv 1 koop of het dan ook goed is.
Weet iemand ook of het een Euro2 model is en of er 1 van deze site er onder kan?
http://www.scooterenminibikeshop.nl
help me a.u.b
Ik weet wel dat ik een A5 blok heb maar verder niks....Euro 2 wil alleen maar zeggen dat de ophanging anders (2 gats) is. Maar daar is wel een verloopplaatje voor te krijgen. Wat van belang is dat je weet wat voor een blok je hebt (A3/A35/A5/A52 of A55). De laatste heeft een andere aansluiting dan de anderen en nog niet alle opvoeruitlaten passen op A55.hey
Ik wil graag een andere uitlaat onder me tomos hangen dat hij was sneller gaat, maar ik weet echt niet wat voor model er onder mijn tomos gaat en als ik er bv 1 koop of het dan ook goed is.
Weet iemand ook of het een Euro2 model is en of er 1 van deze site er onder kan?
http://www.scooterenminibikeshop.nl
help me a.u.b
ik heb recht spruitstuk en me carburateur op me blok nu pas er geen luchtfilter meer...Stel hier al je kleine vragen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten