dat is het zeker niet, want hij werkt gewoon goedStationairschroef te ver ingedraaid, of je gasschuif niet goed gemonteerd
dat is het zeker niet, want hij werkt gewoon goedStationairschroef te ver ingedraaid, of je gasschuif niet goed gemonteerd
ja dat snap ik dat had ik ook gekeken, maar kan je anders foto maken van hoe die zit als het helemaal goed zitmiss is je gaskabel te kort en trekt die de schuif iets omhoog. kan je checken ( als je een zij luchtfilter hebt) door de luchtfilter eraf te halen, als ie uit staat natuurlijk, de stationair schroef er zo ver mogelijk uit halen en dan met t gas spelen en in je cabarateur kijken of die schuif wel de onder kant raakt als ie blijft hangen boven de bodem is je gas kabel te kort
zeg aub als je t niet begrijpt
Tinus jij bent echt bloedirritant af en toe.
Kijk Tinus, jij weet wat een goede coffeeshop is! De Jukebox kicks aars
meer in snelheid, trekkracht een beetjeAls ik het spruitstuk zou ontgrenzen, merk je dat dan in snelheid, of vooral meer in trekkracht?
als je heel veel trekkracht wilt moet je tecnigas next kopen blauw met geanodiseerde demper, die is eigenlik zo goed als gemaakt voor trekkrachtMeh, het ging mij meer om de trekkracht. En ik wil geen overtoeren, dus een groter atw zit er niet in.
Bedankt.
wat is pasbusje:$?@probleem daxenator:
aansluiting carburateur op spruitstuk goed? goed aangedraait?
pasbusje nog goed? zwart ringetje erachter ook nog goed? desnoods allebei vervangen.
@probleem tinus:
is het met kenteken?
zoja: wat voor? brom of snor. snor is (9van de 10 keer) meer waard.
is het zonder kenteken: niet veel : 10tje ofso
met kenteken snor: rond de 75 e denk ik
met kenteken brom: rond de 65 e denk ik
pasbusje is dat plastic busje dat tussen het aluminium van je carb en je spruitstuk zit. dit zorgt voor goeie afdichting. achterdat busje zit een zwart ringetje. die moet ook goed zijn. dan heb je helemaal geen valse lucht daar meer en kan je stationair afstellen.wat is pasbusje:$?
en mijn stationair schroef, die kan ik draaien wat ik wil , maar mijn tos reageert er maar niet op, hij gaat niet harder of langzamer draaien ( me stationairschroef aan zijkant) zijn er nog meer afstelschroeven?
ik ga gelijk me membraan controleren, maar beetje beun maar, moet dat membraan gouden dingetje richting je cilinder uitsteken of in je spruitstuk:$ en welke kan moet dat hogere stukje op? links of rechts als je opbrommer zit?
Dat dit wist ik al inderdaad.Ja, wat "de gek" ervoor geeft. Iig de kosten van het kenteken. (schouwing/ aanvragen keuring en kentekenpapieren, 20 euro kentekenplaat). Meestal voor een rollend frame met kenteken vraagt men tussen de 100 en 150 euro.
Overigens, dat schorsen vervalt direct als je het kenteken laat overschrijven. 't Is meer voor de nieuwe eigenaar als geheugensteuntje. Voor jou maakt het niets uit, als je het vrijwaringsbewijs maar hebt.
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 4 gasten