welk goedkoop powerfilter zou je me dan willen aan raden? Het liefst van deze site af (http://www.speed-parts.nl want dan hoef ik maar één keer verzendkosten te betalen.Dat luchtfilter past niet. je kunt dat luchtfilter wel aan je originele aanzuigrubber zetten, dan past het wel
Dat cilinderkopje kun je nemen, maar ik ben er van overtuigt dat een HD kop of een gewone kop weinig verschil maakt, je trekt wel een stukje harder op
Moet je eigenlijk even vertellen of jij een snor of brom hebtHoihoi![]()
Ik ben net nieuw hier,
Ik heb sinds kort een tomos flexer uit 2006, en ik vroeg me af hoeveel mm de carburateur is? want ik wil er een grotere opschroeven.
Mischien heeft iemand nog tips,
Mvg. Flexie
Ik heb een Snor Tomos flexer,Moet je eigenlijk even vertellen of jij een snor of brom hebtHoihoi![]()
Ik ben net nieuw hier,
Ik heb sinds kort een tomos flexer uit 2006, en ik vroeg me af hoeveel mm de carburateur is? want ik wil er een grotere opschroeven.
Mischien heeft iemand nog tips,
Mvg. Flexie.
Snor hebben 14/9 carburateurs.
Brommers hebben 14/12 carburateurs.
Beide zijn Dell'orto SHA types.
Trouwens het schiet me net te binnen dat de grote ook op de carburateur staat. Kan je voor de zekerheid even controleren, vorige eigenaar/eigenaren willen ook nog wel eens iets veranderen.
Over armzalige fantasieloosheid gesproken, damn.hoe kom ik aan die accu??
Zuiger stop werkt volgens het zelfde principe dus daar kan het niet aan liggen, heb er trouwens geen zuiger op zitten+cil. mja, zou nog wel een paar keer WD40 spuiten dan maar.Hmm als eerste een echte zuigerstop gebruiken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten