met een tomos....Nou ik ben niet de beste typer dus sommige woorde typ ik niet goed dusja naja zal wel is kijkn voor die sproeirs
En ik heb een viertakt
Als dit originele Tomos velgen zijn moeten de banden passen. Het is niet echt moeilijk om een band op te leggen, maar ik heb wel wat tips.Een goedenavond,
Ik had een klein vraagje omdat ik niet weet wat ik doen moet:
heb 2 velgen (1.35x16) en 2 binnebanden 2.25x16???
De binnebanden zijn te groot, hierdoor ontstaat er een bobbel in beide banden, omdat de binenband dubbel komt te liggen, en bij het achterwiel heeft hij ook een bobbel zijwaarts. Rijd niet echt comfortabel, en het is niet de beste manier om mee te rijden.
dus mijn vraag was: weet iemand of dit wel de goede maat is? of hoe je de bobbels eruit kan halen?
Alvast bedankt voor jullie reacties!
groeten, bohmsje
met een tomos....Nou ik ben niet de beste typer dus sommige woorde typ ik niet goed dusja naja zal wel is kijkn voor die sproeirs
En ik heb een viertakt
is het niet zo dat dat na een paar keer remmen al weer geen nut heeft?begin is bij het opruwern van de trommel in de velg en je sigmenten grof schiir papier gebruiken en op je sigementen moet je ff schuinekantjes vijlen.dus op het begin en end een schuinkantje vijlen van ~4mm kijk is wat dat doe voor effect
En ik heb een viertakt
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 3 gasten