Zoals het elke Tomos behoord; beun. Flink aan het schuren geweest met ronde bewegingen, stickers zijn eraf geschuurt en de oude lak ook. Niet stoppen tot dat ding helemaal mat is. Daarna in grijze primer, zwarte semi-glans lak erop van de autozaak.
De lak is nu ook niet meer wat het geweest is, aangezien mijn pa hem 3 dagen later al over de grond had laten vliegen. Géweldig. Maargoed. De voetsteuntjes zijn op dit moment vervangen voor zelfgebeunde, die niet zo laag aan de grond zitten. Nu kan ik lekker plat door de bocht

.
Nu is het echt helemaal op met mijn nummerbord. Het kutte is gewoon dat ik dankzij Pinksteren geen nieuwe kan halen terwijl ik tweede pinksterdag ( MORGEN DUS ) mee doe met een brommertour. Nu heb ik 'm vastgelijmd in de houder want tja. Moet toch iets. Dinsdag linea recta naar de autozaak, laten maken.
Nu ik toch lekker aan het typen ben, jaja we zijn op dreef, vraag ik even wat shit.
- Ik heb een Power 1 powerfilter gehaald. Sluit ik 'm aan, gewoon helemaal zoals het behoord. Starten wou die wel, maar als ik rijd heb ik geen vermogen, val ik uit, en zou ik constant de choke over moeten halen om te rijden. Iemand?
- 50CC snel of 65CC?