Berichtdoor Mr. Horsepower » 01 nov 2010 15:58
Ben in de tussentijd wel tot de conclusie gekomen dat dit een snellere standaard cilinder is, vanuit de fabriek vandaan.
De langzame cilinders, 166, hebben 6 koelribben.
De snelle standaard cilinders, 167 hebben 5 koelribben.
Zoek nog een leuk carburateurtje, dus die ga ik hier maar gelijk op aanpassen. Want die goedkopere 70cc'jes schijnen ook niet al te snel te zijn. En voor dat kleine beetje koppel meer pas ik liever me tandwielverhouding wel aan.
Tandwieltjes zijn namelijk toch al aardig verrot.
In bezit:
*Zip 2000, 4-takt snor
*Honda MT5, Airsal 70, 20mm D'O etc.
*Volkswagen Golf MKII CL '91.
*Tomos A35 [Under Contruction]
Ex:
*Stuk of 15 Tomosjes
*Pitbike 110cc
*Puch Maxi
*3 minibikes
*Gilera Citta
Vast nog wel wat vergeten...