Nice pica'sde snelheid blijkt toch niet ietsje te langzaam te zijn, dus ik ga die 14/12 carburateur toch nemen
dan zou hij in principe goed moeten zijn motorisch
allen bedankt voor de hulp!
en de foto's staan hierboven als je interesse hebt
nog tips of leuke weetjes voor me als je die foto's ziet ? PM me dan
Het valt mij op dat luiheid regeert hier op het forum.
De meest simpele dingen worden gevraagd en men neemt niet eens de moeite om zelf te zoeken.
Als ik dat zuigrubber weer op me carb doe dan trekt hij zichzelf een beetje uit me luchtfilter![]()
Wanneer die slang eruit is heb ik dat. Of zou ik dat rubber effe primitief vast moeten lijmen ?
Setup:
Brom cilinderkop
Ontgrenst spruitstuk
Luchtfilter (nog) begrenst
14/9 carb. (nog wel)
Standaard uitlaat
Tandwielverhouding = 26-24
De meest simpele dingen worden gevraagd en men neemt niet eens de moeite om zelf te zoeken.
Je kan het rubber wel vastlijmen met rubberlijm, maar let op dat je m dan goed vastlijmt met de kleine opening vooraan het rubber omhoog. De luchtfilter kan een beetje naar voren/achteren schuiven als het goed is. Er zit wel wat speling op. Als je het ronde rubber waar je luchtfilter in je frame gaat achteraan naar voren verschuift, past het dan nog niet?Als ik dat zuigrubber weer op me carb doe dan trekt hij zichzelf een beetje uit me luchtfilter![]()
Wanneer die slang eruit is heb ik dat. Of zou ik dat rubber effe primitief vast moeten lijmen ?
Setup:
Brom cilinderkop
Ontgrenst spruitstuk
Luchtfilter (nog) begrenst
14/9 carb. (nog wel)
Standaard uitlaat
Tandwielverhouding = 26-24
Ohhhhh vandaar! Dan moet ik effe goed kijken hoe het rubber moet :$ bedankt voor de tip! Vroeg me al af waar die uitsparing voor was haha (a)
Ik heb ook geen teller, maar er zit wel een aandrijving voor bij het voorwiel. Zo'n pinnetje wat in het voorwiel valt. Die dingen maken nog wel eens wat geluid, vooral als het pinnetje uit het wiel is geschoten. En anders kan het je lager zijn.Uhhm, ik heb geen km-tellerkun je ook zien op me foto's
![]()
Iemand anders nog een idee wat het kan zijn ?
als het pinnetje van je km teller blijft draaien zonder kabel en raakt los, moet je uitkijken want dat pinnetje kan zo je velg aan gort krassenIk heb ook geen teller, maar er zit wel een aandrijving voor bij het voorwiel. Zo'n pinnetje wat in het voorwiel valt. Die dingen maken nog wel eens wat geluid, vooral als het pinnetje uit het wiel is geschoten. En anders kan het je lager zijn.Uhhm, ik heb geen km-tellerkun je ook zien op me foto's
![]()
Mja, dat is er dus bij mij gebeurd, en ik heb een vette kras op de velg. Dit was ook al gebeurd voordat ik m kocht, dus ik wist gelijk wat het was. Ik heb nu het magneetje van mijn digiteller op dat pinnetje zitten, en als mijn teller opeens wegvalt weet ik hoe laat het is.als het pinnetje van je km teller blijft draaien zonder kabel en raakt los, moet je uitkijken want dat pinnetje kan zo je velg aan gort krassenIk heb ook geen teller, maar er zit wel een aandrijving voor bij het voorwiel. Zo'n pinnetje wat in het voorwiel valt. Die dingen maken nog wel eens wat geluid, vooral als het pinnetje uit het wiel is geschoten. En anders kan het je lager zijn.Uhhm, ik heb geen km-tellerkun je ook zien op me foto's
![]()
en anders je rem
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Google [Bot] en 3 gasten