hier ben ik weer na een lange dag sleutelen
lagers gingen er makkelijk in net als de keringen
ook de krukas met beetje kracht ook
pakking cilinder pakking kop ging goed
ben maar meteen begonnen me de bewerkte DMP cilinder op de foto s hier boven te zien.
de nieuwe uitlaat met pakking ge monteerd
wel even lopen klote met de ontsteking (hoe zat die ook al weer)
net iets voor brom stand (dus ongeveer 10 voor)aan sluiten van de kabels meteen een vonk.een goed begin
caburateur er op. kraan open en starten maar en nog een keer en nog een keer choke er op kick choke er af kick
na 2 minuten kramp in mijn been van he kicken. beetje jammer
caburateur open gemaakt 16/16 toen zag ik sproeier 82. dit lijkt me een beetje heel groot voor mijn setup. toen maar 68 proberen nog niks toen 56en nog niks
dan maar grooter,72 nog niks maar wel vonk ook benzine.
toen ontsteking op brom, je raad het al ook niks.
na ongeveer 200+ keer kicken maar even iets gaan eten (ik had er vling de bale van)
na mijn lunch maar even de 44mm kop losgemaakt en even gekeken of alles nog heel was.alles was nog heel
maar wel een rooie drap in de cilinder en op de zuiger (dit vas valma vloeibare pakking)(TIP VAN DE DAG GEBRUIK DEZE ZOOI NOOIT BIJ JE CILINDER)ik denk eigelijk helemaal niet voor je brommer

beginners foutje.
toen maar de hele cilinder er af .ja de bewerkte DMP cilinder
mijn andere nieuwe airsal 44mm niet bewerkt gemonteerd
kick niks kick niks nog steets met sproeier 72
en toen op eens kick WROOOOOM JA HIJ DOET HET
beetje jammer van de nieuwe verkeerd bewerkte DMP van nieuw na rijp voor de vuilnisbak binnen een week
met 0 km
maar wel weer blij dat en geluid in zat. beetje gas ja komt op toeren
goed geluid geen ratel of tik in het blok.
even kijken hoe hij nu rijd.
ik spring er op geef een beetje gas
komt op toeren.MAAR ik kom niet vooruit.a ik denk de koppelingveer ingekort (2cm)
zou wel te veel zijn. olie er weer uit,kap open koppeling er uit veer los oude veer er weer in ,koppeling er weer op ,kapje dicht, olie er weer in .
kick in 1 keer aan. gas weer niks. ja hoop geluid maar geen tempo.
ik in het hand boek kijken .tekining van de inhoud van de carterkap
(ik zou wel een shim-ring vergeten zijn)
niet dus alles zat er in .toen maar even gekeken na het voortandwiel ,maar dit zit ook goed.
weer even eten maar snap er niks meer van. even gekeken op i net wat dit zou kunnen zijn.GEVONDEN(denk ik)
het ?veertje was wel net nieuw maar goed het zou zo maar weer kapot kunnen zijn.
of dit nou het probleem is of iets anders weet ik nog niet na 9 uur sleutelen met een matig resultaat en 1 cilinder minder
hou ik het voor gezien en type ik nu dit morgen weer een dag of anders de volgende keer.
IS ER MISCHIEN IETS ANDER WAT DIT PROBLEEM VEROORZAAKT?
(wil niet alleen gassen in zun vrij)
WORDT VERVOLGD