Berichtdoor hellbat » 26 jun 2005 17:15
effe weer een update, ik ehb het blok eronderhangen, en na veel gehannes loopt ie eindelijk.
eerst kreeg ik hem niet aan de gang, want hij kreeg geen benzine, dus slangetje losgegooid, kraantje open, nog geen druppel, bleek dan er een spin het buisje asl kweekkamer had gebruikt, en deze zat dus vol spinneweb, lege eitjes, en mama zat er ook nog bij. Dus uitgestoken met een stukje staalkabel van de remmen, mama kwam er in 100 stukje uit, en de rest van het huisje ook, zodat hij langzaam maar zeker toch begon te lopen.
Ontsteking bleek ook niet helemaal leker te staan, dus nog een keer of 2-3 opengemaakt, totdat hij lekker stationair bleef lopen.
uitlaat eropgezet, ook maar effe gelijk demper gemodificeert, en nu pruttelt ie er lustig op los.
toen ik echter de voorrem wou monteren, draaide ik de draad van het remheveltje af, waardoor ik nu WEER het hele voorwiel eruit moet halen, om de remmen te repareren, dit houdt in een nieuw remasje tussen de segmenten zetten, en de hele hap weer monteren.
intussen toch maar doorgegaan met de rest, dus linkerkant is nu zo goed als af, alles zit gemonteerd, op 1 boutje van het zijkapje na. deze moet ik nog opboren en tappen, omdat ik dat steuntje zelf heb moeten fabrieken.
rechterkant ben ik met de bedrading en de ontsteking bezig, en dat wil nog niet helemaal vlotten, omdat ik van punten naar electronisch ben gegaan, maar met de oude zijkappen, dus ik heb weinig ruimte voor de nieuwe ontrekingsmodule, ook de kabelboom moet een beetje aangepast worde, beetje inkorten, en andere massa-oogjes eraan anders past het hele zwikkie niet meer.
dus ben nog wel even zoet, maar ik hoop dat hij op het eind van de komende week klaar is, dan toon ik hem jullie in volle glorie.
groeten Marcel
Ook een Gyneacoloog is een Kutmonteur.