beste begin je gewoon bij 26/24okej de vertanding is duidelijk is er een howto van de onsteking toevallig?
kben nieuw met tomosjes kheb een snelle scooter gehad maar helaas voor de deur is gejat.
verder ben ik het dan nog niet eens over een 50cc 50snel 65cc of ultimate70cc
gwn alles std ik ga niet aan carters rotzooie..moet wel eenvoudig leuk en langer plezier van hebbe,
dus de iedeake vertanding is? ../..? ]
over de uitlaat heb ik niet zoveel verstand. zal je even aan iemand anders moeten vragen.nja en dn komt de uitlaat er nog bij kijke..
het makkelijkste is een 15/15 of een 16/16 als je dit echt wilt. recht spruitstuk beetje uitboren en een 15/15 carb zal net in het frame moeten passen. koop anders een schuin onbegrensd spruitstuk.nja carb is bijna zekker 16/16 of 21mm..maar recht spruitstuk gaat waarschijnlijk niet onder me frame..
ja dan heb je een a5 blok. deze zijn nog wat lastiger en ik heb er nog maar heel weinig verstand van. ik hoor dat deze heel moeilijk op te voeren zijn vanwege de hoek waarin de cilinder staat. (misschien past hierdoor de carberateur ook niet in je frame)en er staat op me cillinder a5 dus het zal wel een a5 blok zijn tog?![]()
![]()
![]()
ja dan heb je een a5 blok. deze zijn nog wat lastiger en ik heb er nog maar heel weinig verstand van. ik hoor dat deze heel moeilijk op te voeren zijn vanwege de hoek waarin de cilinder staat. (misschien past hierdoor de carberateur ook niet in je frame)[/quote]en er staat op me cillinder a5 dus het zal wel een a5 blok zijn tog?![]()
![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast