oke, want na het vorige ongeluk moest ik altijd beetje tegensturen om hem recht te houden, en met losse handen rijden kon wel maar moet ik naar rechts hangen... verder was hij nog prima hoor je ziet het verder niet maar t is wat minder comfortabel, en ik ga maar eens pitten het is al 10 over half 4 haha. greetzGa er niet vanuit, na mijn klapper met 80 tegen n boom was mn frame nog vrijwel recht. echt klein beetje krom, en dit kwam door de afgebrokenstuurstop, waardoor mn voorvork zo hard tegen mn frame sloeg dat hij hem krom heeft geslagen -.-, maar voor de rest zijn tomos frames echt oerdegelijk wat dat betreft.
Ingmar zegt:
kickboxer he, lenige benen
Dj Overmixed zegt:
haha ja
Dj Overmixed zegt:
heb maar één lenig been en dat is me 3e
Binnenkort is het zo als je 10 halal frikandellen koopt dat je een gratis mona hoofdoek erbij krijgt.
Ik heb 1 woord voor je Woutah.
BEUNHAAS!
haha pech heb ik zeker, ik had hem net perfect voor elkaar mooi in de lak kappies mooi gedaan enzovoort. en nu dit. gelukkig geen schade aan mn parelmoer lak haha want dat kost nogal een paar centen!Jij hebt wel pech.. Gelukkig is het niet jou schuld.
Ik zit nog steeds te wachten op me eerste ongeluk.
Ingmar zegt:
Dj Overmixed zegt:
haha ja
Dj Overmixed zegt:
het is inderdaad klote kan zeker janken als ik mn mooie brommertje zo zie staan. krijg er altijd leuke positieve reacties op enzo en nu staat ie maar een beetje..Dit is echt klote! Ik zou het nooit mee willen maken ookal hou je der maar een schrammetje aan over volgens mij kan je dan al janken als je naar de brommer kijkt![]()
En als je op een ongeluk zit te wachten ben je helemaal een zware mongool want dan moet je je remmen doorknippen en dan lekker kruispunten oversteken.
Ingmar zegt:
Dj Overmixed zegt:
haha ja
Dj Overmixed zegt:
Ja janken kan je zeker XD, als je mn pagina checked in de fotogalerij, en dan mijn tomos ziet na dat ongeluk, dat was echt om te huilen, heb ik ook nog bijna staan doen ookDit is echt klote! Ik zou het nooit mee willen maken ookal hou je der maar een schrammetje aan over volgens mij kan je dan al janken als je naar de brommer kijkt![]()
haha ik zal eens gaan kijken!Ja janken kan je zeker XD, als je mn pagina checked in de fotogalerij, en dan mijn tomos ziet na dat ongeluk, dat was echt om te huilen, heb ik ook nog bijna staan doen ookDit is echt klote! Ik zou het nooit mee willen maken ookal hou je der maar een schrammetje aan over volgens mij kan je dan al janken als je naar de brommer kijkt![]()
Ingmar zegt:
Dj Overmixed zegt:
haha ja
Dj Overmixed zegt:
hij is nog niet verloren. woensdag komt als het goed is de schade-expert. nieuw voorvorkje + spatbordje + voorkapje erin en hij is weer als vanouds!Zonde, 't was een leuk ding.
Ingmar zegt:
Dj Overmixed zegt:
haha ja
Dj Overmixed zegt:
oke jou frame is echt krom. jou voorvork ziet er trouwens wel 10x rechter uit dan de mijne, alleen mn achterwiel zit nu ietsjes naast mn achterspatbord..Ongelukken zijn niet leuk![]()
Boompje.... iemand?![]()
Ingmar zegt:
Dj Overmixed zegt:
haha ja
Dj Overmixed zegt:
ik heb een EBR verstevigde vork erin en hij is nogsteeds verder verboge.. wiel zit scheef tegen cilinder aan terwijl stuur recht staat hahaVoorvork was krom, achterbrug krom, frame krom, voorvelg krom, is niet op de foto's te zien, ik wou dat ding weer gaan gebruiken en toen ik er mee ging rijden ging de voorkant alle kanten opdat mijn voorvork rechter is als die van jou zou goed kunnen maar als ik die klap had gemaakt met een oud type voorvork dan had mn velg tegen mn tank aangezeten denk k
Ingmar zegt:
Dj Overmixed zegt:
haha ja
Dj Overmixed zegt:
ik vind het verder wel een goede voorvork trouwens als je ziet hoeveel wheelies ik maak met die brommer:P een origineel was allang afgebroken..Ja ik heb die ebr nu ook, schele kutfietser aangereden, was ie ook krom, zitten nu standaard tomos binnenpoten in maar dat werkt voor geen meter
Ingmar zegt:
Dj Overmixed zegt:
haha ja
Dj Overmixed zegt:
dankje! zit ook veel werk en nu zit er weer werk inEcht een super mooi ding!
Nog twee maanden dan heb ik de mijne.
Waar heb jij je onderdelen besteld?
Groeten TomosEnschede
Ingmar zegt:
Dj Overmixed zegt:
haha ja
Dj Overmixed zegt:
Ingmar zegt:
Dj Overmixed zegt: