Net nieuw op dit forum, of twee linkerhanden? Dan is het beginnersforum iets voor jou. [wil je ook supporter worden voor dit forum? meld je aan voor de groep supporters
Forumregels
Om u goed te kunnen helpen hebben wij een support template gemaakt.
wilt u zo vriendelijk zijn om deze in te vullen bij een nieuw topic! --> mededeling
heb je je naaldlager vernieuwd? zo nee dan kan die nog versleten zijn. en anders zijn je koppelings veren uitgelebberd. dat is niet noodzakelijk maar wel irritant. heb ik ook.
maar dat wil ik wel zeker weten. daarom wil ik zosnel mogelijk een filmpje.
is de naaldlager dat ding wat aan het einde van je drijfstang ( of hoe dat ook heet ) zit waar je zuiger aan vast zit? waar je dat pinnetje doorheen doet zegmaar... heb zonder luchtfilter geprobeerd maar dat helpt niets.. filmpje komt zo snel mogelijk;) en als mijn naaldlager versleten is, is dat erg/schadelijk voor cilinder?
Volgens mij is dat gewoon omdat ie nog niet is ingereden, en beukt de zuiger tegen het einde aan, na het inrijden moet dit minder of weg zijn. Maar hier ben ik niet zeker van.
heb mijn cilinder eraf gehaald, dikke groeven in de cilinder en de zuiger.. borgpennetjes zaten nog goed vast, alles was splinternieuw. +- 15 km mee gereden. iemand een verklaring?!