als de ronselveer goed zit hoort het achterwiel zowel naar voren als naar achteren probleemloos te kunnen draaien al zit de zuigerstop er in. Dus als het wiel probleemloos zonder vast te lopen naar voren en naar achteren draait zit het goed ( bekijk wel door tussen je tandwielen door te kijken of de ronselveer wel op de goede plaats zit)
draai aan je achterwiel dat je wiel achter uit gaat, als het goed is draait de buitenkant van het koppelingshuis, als dit het geval is hebje alles goed gedaan
ik denk tog de ontsteking, het laatste wat je zeg had ik 'n maand geleden ook!
en dat was me ontsteking!
nee, weet je wat het is met de koppeling, d'r zitten een soort van pinnetjes, als je motor 8eruit draait grijpt de koppeling niet aan maar die pinnetjes blijven haken en daardoor draait ie tog een beetje achteruit!
en je zegt dat je de spoel eraf hebt gehaald, heb je 'm goed terug gezet?
er zit een pinnetje en een gleufje die moeten over elkaar schuiven, dan zit ie goed!
michabooij heeft het geloof ik over het vliegwiel:okee ik ben nu bij de ontsteking weze kijken.. maar ik zie geen schuifje of pinnetje?
Heb electrische ontsteking? spoel past er toch alleen maar op waar die gaten zitten dat ik hem kan dicht schroeven? kan toch niet echt verkeerd zitten?
Nee maar ik dacht dat spietje kan je gewoon vervangen? maar dat is dus niet zo?is dat spietje ook kapot?
want dan ben je de lul!!!!
kan je gaan denken aan een nieuwe krukas.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 3 gasten