Nee idd dat snap ik wel
ik ga volgende week die uitlaat bestellen en dan kijk ik nog naar een grotere carburateur.
Heel erg bedankt in ieder geval voor je hulp : D!
ik denk dat je beter af bent met een 12mm carb en de uitlaat die je nu hebt dan met een 9mm carb en een technigas.
het beste zou zijn een 12mm en een technigas maar dan ga je al aardig hard voor een snorfiets.
Ja maar ik vind die sigaar uitlaat niet zo mooi:P Maar je hebt wel gelijk en trekt ook nog eens minder aandacht van de politie.
Ik zal er eens over nadenken misschien gooi ik er wel een bullit uitlaat onder ofzo, maakt niet teveel herrie en ziet er beter uit dan zo een sigaar, maar de politie weet ook vast wel dat die niet origineel is -_-
Tomos A35 snor:
Std 50 cc + Hogedruk kop
14/9 carb + begrensd spruitstuk + ontgrensd luchtfilter (sproeier 49)
Technigas next
TWV: 26-28
Ontsteking: bromstand
Chromen tankstrip, Malossi racelucht en polini racevonkjes Top: 55 op Tomos teller
ik vind een bullet echt een takke herrie maken.
vergeleken bij een orgineel dan he.
het beste is dat hij vlot rijd met zo min mogelijk herrie.
al is herrie wel handig als je wil dat de fietsers aan de kant gaan.
maar soms wil het oog ook wat he
dat zie je wel vaker het moet er dan vet uitzien enzo ikzelf heb dat niet zo dus bij mij zit er gewoon een std uitlaatje onder
Dat kan ook maar ik weet het niet ik heb niks met die sigaren. Mrja 76 euro is ook niet wat je noemt goedkoop en als ie te snel gaat zorg ik er wel voor dat ie langzamer loopt dmv lucht/benzine afstelling
Maar ik ben het nu zat dat ik eruit gereden wordt door van die snor Mio's en Vespa's. En et enige wat ze doen is vario ring eruit en die dingen lopen 50 xD
Ik ken iemand met een Vespa snor en die loopt 80+ xD
En ja ik vind het heel belangrijk dat me Tomos er vet uit ziet dusja ; D