Hoe noem jij het dan, tandwielen veranderen?
Blijf toch hetzelfde man, wat loop je nou kinderachtig te doen.
Met een goede tandwiel verhouding zul je alleen maar meer vemogen uit je blokje kunnen halen, maar dan moet je wel gaan testen (Lees: Afstellen) welke het beste loopt op jou blokje.
Misschien ga je met een TWV van 26-24 wel harder dan met een 24-26, om maar even een klein voorbeeld te geven.
En ik weet niet hoor, maar wat is het verschil tussen een 50cc standaard en een Airsal?
Behalve een andere timing en misschien wat andere spoelkanalen?
En vind jij 70 hard?
Bij mij is hard/snel/vlug of hoe je het wilt noemen, toch echt als je 85/100 ECHTE km's gaat.
En met halfgas nog niet normaal weg kunt rijden omdat hij anders een wheelie trekt.
Verder heb ik nooit gezegt dat je met een 50cc niet leuk kan rijden, en hier is natuurlijk makkelijk de 70 mee te halen.
Maar dat lukt ook met een standaard 50cc, dus waarom geld uit geven voor niets?
En van je carburateur van een 14/12 naar een 15/15 veranderen merk je inderdaad, maar je gaat niet ineens keihard erdoor ofzo.
Je zal wat sneller optrekken en wat harder rijden op top, hooguit 5 km.