Pagina 2 van 3

Re: Honda Integra Type-R

Geplaatst: 01 okt 2010 16:27
door Danny E
was jij toevallig vandaag bij de HAN in Arnhem? ik zag daar vandaag tijdens een les zo'n zelfde integra van het parkeerdek afrijden. helemaal hetzelfde uiterlijk, rode stoelen, ook links gestuurd. een cloon of was het deze?

Re: Honda Integra Type-R

Geplaatst: 01 okt 2010 16:40
door Rikky
was jij toevallig vandaag bij de HAN in Arnhem? ik zag daar vandaag tijdens een les zo'n zelfde integra van het parkeerdek afrijden. helemaal hetzelfde uiterlijk, rode stoelen, ook links gestuurd. een cloon of was het deze?
Danny, om het nog eens duidelijk te maken :lol: deze auto is zo origineel uit fabriek...

Je hebt de kleur combinatie's bij de Type-R modellen.

Wit met rood/zwart interieur
geel met geel/zwart interieur
Rood met zwart/zwart interieur
zwart met zwart/zwart interieur

Enigste wat er bij mij aan het buienste uiterlijk anders is is 16" Japanse integra wielen de modulo sideskirts en valances en er is er nog maar 1 meer in NL die ze gemonteerd heeft zitten en dat is een zwarte...

Enigste waar je mijn auto aan kan herkennen is dat er Spoon onder mijn spiegels staat (en niet Spoon sport wat sommige ook nog hebben)

Ik was dan vandaag niet in Arnhem en me auto hopelijk ook niet :lol:

Ik zal het eens op het Type-R forum posten...

Re: Honda Integra Type-R

Geplaatst: 01 okt 2010 19:03
door tomostefan
Reed jij dan ook niet in de hoeckse waard bij het heinenoord busstation?

Re: Honda Integra Type-R

Geplaatst: 01 okt 2010 20:23
door Danny E
Danny, om het nog eens duidelijk te maken :lol: deze auto is zo origineel uit fabriek...

Je hebt de kleur combinatie's bij de Type-R modellen.

Wit met rood/zwart interieur
geel met geel/zwart interieur
Rood met zwart/zwart interieur
zwart met zwart/zwart interieur

Enigste wat er bij mij aan het buienste uiterlijk anders is is 16" Japanse integra wielen de modulo sideskirts en valances en er is er nog maar 1 meer in NL die ze gemonteerd heeft zitten en dat is een zwarte...

Enigste waar je mijn auto aan kan herkennen is dat er Spoon onder mijn spiegels staat (en niet Spoon sport wat sommige ook nog hebben)

Ik was dan vandaag niet in Arnhem en me auto hopelijk ook niet :lol:

Ik zal het eens op het Type-R forum posten...
ik zie ook wel dat deze zo goed als standaard is kwa uiterlijk, maar je zegt zelf dat er maar 70 ofzo zijn die links-gestuurd zijn in NL. dan vind ik het dus wel bijzonder als ik zo'n één zie die er precies hetzelfde uitziet als die van jou, en het kon goed zijn dat gezien je leeftijd je ook op deze school kon zitten (voor de duidelijkheidheid, het gaat om de HBO opleiding autotechniek). alleen een nee was ook genoeg geweest om te zeggen dat jij het niet was...

Re: Honda Integra Type-R

Geplaatst: 02 okt 2010 20:09
door Rikky
Kerel ik vertel het alleen in het goede... Ik heb er verder niks op tegen ofzo... Ik bedoelde het gewoon goed...

Vanwege mijn rug kan ik helaas niet die opleiding doen :|

Re: Honda Integra Type-R

Geplaatst: 04 okt 2010 17:48
door terror777
Mooie waggie kerel (y)
ookal geil ik meer op duits :$

Re: Honda Integra Type-R

Geplaatst: 05 okt 2010 08:35
door Rikky
Mooie waggie kerel (y)
ookal geil ik meer op duits :$
Dat is ook erg gaaf 8) Mijn zwager rijd een RAT Jetta :D

Nog wat foto's
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Re: Honda Integra Type-R

Geplaatst: 05 okt 2010 17:31
door tomostefan
Super mooie foto's!

Re: Honda Integra Type-R

Geplaatst: 05 okt 2010 19:00
door Mr. Horsepower
Echt k. vet!

Re: Honda Integra Type-R

Geplaatst: 05 okt 2010 20:50
door PimW
Ja maar das niet de jouwe of wel?

Re: Honda Integra Type-R

Geplaatst: 05 okt 2010 23:25
door tomostefan
Jawel, zoals hij al zij te herkennen aan de ''spoon'' stickers onder zijn spiegels.

Re: Honda Integra Type-R

Geplaatst: 05 okt 2010 23:28
door PimW
Hoe zit zijn voorste kentekenplaat normaal vast dan.

Re: Honda Integra Type-R

Geplaatst: 06 okt 2010 00:04
door beenham0
Ik vind hem zo vet, wil je hem ruilen voor mijn Derbi? :mrgreen:

Re: Honda Integra Type-R

Geplaatst: 06 okt 2010 00:38
door granturismo
Looks nice :) The rear is very supra-ish, wich I like. But it needs a turbo ;)

Re: Honda Integra Type-R

Geplaatst: 06 okt 2010 01:02
door FlorisA35
Welke camera is hier gebruikt?

Re: Honda Integra Type-R

Geplaatst: 06 okt 2010 08:12
door Rikky
Hoe zit zijn voorste kentekenplaat normaal vast dan.
Haha, dat is fotoshop :wink:
Afbeelding
Was voor de verkoop van zuignopjes voor op de plaat zodat je niet meer hoefde te schroeven :D
Ik vind hem zo vet, wil je hem ruilen voor mijn Derbi? :mrgreen:
Oehoeh altijd al willen hebben :mrgreen: Betaal jij ook bij? :D
Looks nice :) The rear is very supra-ish, wich I like. But it needs a turbo ;)
Klopt dat heb ik al vaker gehoort alleen is de kont van een supra bijna een meter breder :D

Turbo... Nee echt niet alles behalve geforceerde inlaat... Je rijd een Type-R omdat je trots bent op de wegligging en trots bent om hoeveel pk's Honda uit een motortje haalt zonder turbo... Ik heb 190 pk (je kan het vanwege de tandwiel verhouding in me bak een beetje vergelijken met een Audi A3 met 240 pk) dan rij ik een 1.8 zo'n Audi is een 2.5 turbo ofzo??

Als ik nog een turbo aan die 1.8 hang kom ik rond de 350 pk... Leuk maar niet voor alleen op de voorwielen...
Welke camera is hier gebruikt?
Geen idee was een profesionele shoot en ik ben niet zo in de camera's :wink: Ik kan het wel vragen :wink:

Re: Honda Integra Type-R

Geplaatst: 06 okt 2010 12:44
door granturismo
Klopt dat heb ik al vaker gehoort alleen is de kont van een supra bijna een meter breder :D

Turbo... Nee echt niet alles behalve geforceerde inlaat... Je rijd een Type-R omdat je trots bent op de wegligging en trots bent om hoeveel pk's Honda uit een motortje haalt zonder turbo... Ik heb 190 pk (je kan het vanwege de tandwiel verhouding in me bak een beetje vergelijken met een Audi A3 met 240 pk) dan rij ik een 1.8 zo'n Audi is een 2.5 turbo ofzo??

Als ik nog een turbo aan die 1.8 hang kom ik rond de 350 pk... Leuk maar niet voor alleen op de voorwielen...
But Audi's are slow ;) Doesn't say much 240 hp or 190 hp, or even 190 or 350 hp... It's the torque that matters :) But with fwd, it's more fun with a differential :P
Using google to translate, got a bit cryptic haha :)

Re: Honda Integra Type-R

Geplaatst: 06 okt 2010 13:04
door Rikky
Klopt dat heb ik al vaker gehoort alleen is de kont van een supra bijna een meter breder :D

Turbo... Nee echt niet alles behalve geforceerde inlaat... Je rijd een Type-R omdat je trots bent op de wegligging en trots bent om hoeveel pk's Honda uit een motortje haalt zonder turbo... Ik heb 190 pk (je kan het vanwege de tandwiel verhouding in me bak een beetje vergelijken met een Audi A3 met 240 pk) dan rij ik een 1.8 zo'n Audi is een 2.5 turbo ofzo??

Als ik nog een turbo aan die 1.8 hang kom ik rond de 350 pk... Leuk maar niet voor alleen op de voorwielen...
But Audi's are slow ;) Doesn't say much 240 hp or 190 hp, or even 190 or 350 hp... It's the torque that matters :) But with fwd, it's more fun with a differential :P
Using google to translate, got a bit cryptic haha :)
Let me speak in English than... Horse power is more than torque if you me ask... I dont have a boat so I dont need to pull someting... Just only to go forward... So when I need to go verry fast I just need to shift 2 gears back... I just have 160 NM torque and the Audi still lost with I think 300 NM torque...

Re: Honda Integra Type-R

Geplaatst: 07 okt 2010 13:18
door granturismo
Well, first thing, it's impossible to compare two different cars.. weight, gearing (long or short), rims, driver, and so on...
Also when you hit 70kmh there is air resistance.. and it's proportionel to the area, and quadrant (english?) to the speed..
Anyways, your car looks aweseome ;) , but I'm just saying it would be more fun with a turbo.. :) here below is some good reading, starting with a qoute:

"Engines don't make horsepower; they convert fuel into torque. Torque is the twisting force imparted to the crank flange and then transmitted to the transmission and the rest of the drivetrain. To some degree torque is the grunt that gets things moving, and horsepower is the force that keeps things moving. An engine is most efficient at its torque peak, wherever that happens to occur". http://www.carcraft.com/techarticles/ho ... index.html

Re: Honda Integra Type-R

Geplaatst: 07 okt 2010 13:37
door Rikky
Well, first thing, it's impossible to compare two different cars.. weight, gearing (long or short), rims, driver, and so on...
Also when you hit 70kmh there is air resistance.. and it's proportionel to the area, and quadrant (english?) to the speed..
Anyways, your car looks aweseome ;) , but I'm just saying it would be more fun with a turbo.. :) here below is some good reading, starting with a qoute:

"Engines don't make horsepower; they convert fuel into torque. Torque is the twisting force imparted to the crank flange and then transmitted to the transmission and the rest of the drivetrain. To some degree torque is the grunt that gets things moving, and horsepower is the force that keeps things moving. An engine is most efficient at its torque peak, wherever that happens to occur". http://www.carcraft.com/techarticles/ho ... index.html

Hehe I know what you would like to say... But my point is that I just don't like torque and indeed you can't compare two different cars from each other... But I some body need a compare that was the best compare that I could give :wink:

And thing that I like at Honda is that they have so mutch horse power with a small 4 cilinder motor...
And more that 250 HP on a front wheel with 1100 kilo's is just to mutch and I think that Honda have a perfect match against the horse power and the handling... And I have LSD differential 8)

And I can proof that my car is nog the most effecient on his torque peek (but you have to drive with me to prove that)

And you said that it will be mutch more fun with a turbo... And I don't think the same about that...but it is a good thing that we all different :mrgreen: and I will soon post a movie off a Honda Integra Type-R Turbo with more than 350 HP (I saw him do a burnout on a dyno :mrgreen: )