dacht ik al dat die lang buiten gestaan zou hebben, gewoon alles even goed doorsmeren en inspuiten met WD-40, en je moet idd eemn klik horen als die van de choke afgaat en daarvoor moet je de gashandel ver genoeg opendraaienKlopt, de Tomos heeft idd heel erg lang buiten gestaan..
verder denk ik dat het met de versnellingen te maken heeft....
De Choke zet ik altijd open als ik de brommer aanzet...dat heeft die meneer gezegd?
het klopt idd dat ik dan ff moeilijk gas kan geven..dus dan moet ik meer gasgeven tot ik klik hoor??
Ja precies, ik ga hem binnenkort even wegbrengen..Denk dat er iets met je zuiger of zuigerveertjes is, dit zou ik maar snel laten nakijken door iemand die er iets van afweet, want als dat zo is dan is je cilinder binnekort ook helemaal kapot en dan kost het je wat centjes meer.
Edit:
Als dat geluid alleen is als je in de 2e versnelling zit, kan het ook iets met je koppelingsegmenten zijn.
ken genoeg mensen met een auto, alleen die hebben het druk...mag ik er dan echt niet mee rijden dan??ken je echt niet iemand met een auto? voor een tomos heb je echt geen aanhangwagen nodig hoor,
die leg je zo achterin een auto als die een achterklep heeft en de bank plat kan,of kan je niet gewoon even je tomos op laten halen door die motorgarage tegen eventueel betaling,of een advertentie zetten op marktplaats ,dat je iemand zoekt die even naar je tomos zou willen komen kijken.ik denk dat je dan meer kans hebt dan hier.
ken genoeg mensen met een auto, alleen die hebben het druk...mag ik er dan echt niet mee rijden dan??ken je echt niet iemand met een auto? voor een tomos heb je echt geen aanhangwagen nodig hoor,
die leg je zo achterin een auto als die een achterklep heeft en de bank plat kan,of kan je niet gewoon even je tomos op laten halen door die motorgarage tegen eventueel betaling,of een advertentie zetten op marktplaats ,dat je iemand zoekt die even naar je tomos zou willen komen kijken.ik denk dat je dan meer kans hebt dan hier.
Klopt..Ik ga hem zaterdag even wegbrengen..ben erg benieuwd hoeveel me dit geintje gaat kosten..pff..
Hier heb je geen bromboertjes..teminste overal gezocht maar nergends 1 te bekennen:(Gezellig, nog eentje uit EnskeGezellig!of Enschede !
Nog iemand uit Enschede!
Maar, je kunt misschien kijken naar goedkope bromboertjes?
Hier in enschede hebben we wel 1 goede goedkope, moest er alleen ff voor zoeken enzo
Ja precies..maar ik heb er wel vertrouwen in..hoorde vn vrienden van mij dat ze erg goed waren beter als andere scooter zaakjes..vandaar dat ik deze heb uitgekozen...alleen hun zaak zit wel ver weg..dus ik hoop dat ik het red met me tomossnou jah, als ze hem dan daar maar goed maken anders wordt het nog duurder..
haha nou hier geen 1 te vinden..je ziet hier ook bijna geen tomosjes meer..Wow zelfs hier in de wildernis zijn er bromboeren
Heb je al weer eens geprobeerd te rijden zonder de choke?
Als je dus dat klipje naar beneden doet, en je start hem, moet je vervolgen het gas zover open draaien dat je een klik hoort, en dan moet het choke hendeltje aan de zijkant weer omhoog gaan. Doe je dat wel elke keer?
Jammer voor je dat niemand in de buurt woont.. bij een brommerzaak ben je zo 200 euro kwijt terwijl iemand van het forum het wel doet voor een kratje pils :p
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten