Pagina 2 van 2

Re: van 14/12 naar 15/15

Geplaatst: 24 nov 2011 20:36
door gangster2
Probleem is opgelost was een rubburtje vergeten en moest naar sproeier 68

[ Post made via Mobile Device ] Afbeelding

Re: van 14/12 naar 15/15

Geplaatst: 25 nov 2011 00:11
door Bobanos
dus met een 12mm spruitstuk , gedraagt jouw carb zich eigenlijk nog als een 14/12 ,
want de 15/15 komt niet tot zijn recht vanwege de 12mm :x
Dus als ik het goed begrijp gedraagt je tomos met een ontgrensd standaard spruitstuk en 14/12 carb zich hetzelfde als met een 15/15 carb?

Je krijgt dus pas de voordelen van de 15/15 wanneer je een 15mm spruitstuk gebruikt? Want de inlaat (waar het busje eerst zat) is wel 15mm maar het buisje erna maar 12mm?

Bij een 15mm spruitstuk is zowel de inlaat als het buisje erna 15mm?

Re: van 14/12 naar 15/15

Geplaatst: 25 nov 2011 10:10
door gangster2
ja dat wordt gezegt maar ik merk wel wat van me 15/15 op std spuitstuk hoor

Re: van 14/12 naar 15/15

Geplaatst: 25 nov 2011 12:26
door Ping
Tuurlijk zal je wel iets verschil merken , maar zoals ik al zei.....

de 15/15 komt niet tot zijn recht omdat er een 12mm spruitstuk achter zit,
dat is nog steeds een vernauwing van 3 mm.

Dus al hang je er een 21mm carb aan , de toevoer naar de cilinder gaat nog steeds door een 12mm spruitstuk.


Een 15mm spruitstuk kost maar € 11,00
15mm

Re: van 14/12 naar 15/15

Geplaatst: 25 nov 2011 12:44
door Bobanos
Tuurlijk zal je wel iets verschil merken , maar zoals ik al zei.....

de 15/15 komt niet tot zijn recht omdat er een 12mm spruitstuk achter zit,
dat is nog steeds een vernauwing van 3 mm.

Dus al hang je er een 21mm carb aan , de toevoer naar de cilinder gaat nog steeds door een 12mm spruitstuk.


Een 15mm spruitstuk kost maar € 11,00
15mm
Thanks, dat was wat ik horen wou.