Eigenlijk het is absoluut niet de een probleem?
Ik zou graag te willen nog verder te optimaliseren verbrandingsproces bij de Tomos.
- hoe beter, verbrandingsproces = meer vermogen
- meer vermogen = meer snelheid
- maar als ik rijdt gewoon normaal dan is kom ik op mijn gewenste zuinigheid
- en dit is wat ik wil
- en dit is richting die ik wil
Omdat ik denk dat het is tomos snor in feite gedood tomos broom!
- alle optimalisatie die is op de brommer wordt vervangen door niet geoptimaliseerde om te kunnen langzamer te draaien
- maar zo doen niet serieuze mensen,
Zoals ik zeg ik heb gelezen dat het beter zal werken met de "geopende" zuiger.
Maar bij mij dat werkt niet.!!??
Het lijkt is net zo, als deze jongen zegt?
viewtopic.php?f=7&t=11127
Heb je de zuiger niet 180 graden verkeerd op de krukasstang zitten. De openingen van de "slotjes" horen aan de uitlaatpoort kant te zitten. Als je deze aan de inlaat hebt gezet lopen de veren idd kapot in de opening daarvan.
Nu met de oorspronkelijke zuiger, die lelijkste op de foto's, met bijna 10 000 km op de kilometerteller, alles nog steeds loopt als, beter als het hoort te zijn.
Olie is gewon gekocht bij bromer-boer bij rond 6000 km.
- merk onbekend voor mij
dank u voor de begrip
ps als iedere mens op deze arde doet zijn best om te alles wat er is bij en in zijn handen te verbeteren
helle wereld wordt mooi om te leven voor all