ik kan happy hardcore op z'n tijd wel waarderen.
mooi lassen is een luxegoeie Ivo![]()
Zolang als het je keerringen niet zijn wel ja. Ook een oplossingja daar heb ik al naar gekeken en getest met deo dus dat kan het niet zijnHeel vervelend, ben bang dat je er op deze manier ook niet achter gaat komen. Forum staat vol van soortgelijke problemen (lezen dus) en iets doen ipv. gewoon hopen dat het zichzelf automagisch oplost.
Heb je bijvoorbeeld..... al gechecked op valse lucht?
maar binnenkort wil ik toch een nieuwe cab en spruitstuk en cilinder en tandwielen en ketting doen
dus misschien ist dan weg
Ja dat klopt,er hoef maar 1 klein korreltje zand in je cab te zitten en hij loopt al rot ik ga vandaag ga ik ff hem schoonmaken en dan kijke voor t resultaatZolang als het je keerringen niet zijn wel ja. Ook een oplossingja daar heb ik al naar gekeken en getest met deo dus dat kan het niet zijnHeel vervelend, ben bang dat je er op deze manier ook niet achter gaat komen. Forum staat vol van soortgelijke problemen (lezen dus) en iets doen ipv. gewoon hopen dat het zichzelf automagisch oplost.
Heb je bijvoorbeeld..... al gechecked op valse lucht?
maar binnenkort wil ik toch een nieuwe cab en spruitstuk en cilinder en tandwielen en ketting doen
dus misschien ist dan weg
Had het paar dagen terug toevallig nog, wilde in een keer alleen nog maar stationair draaien en met choke deed ie het wel even. Carb er af, zag er nix geks aan maar toch even door gespoelt met reiniger, er weer opgezet en voila, rijdt weer als een tierelier. Soms is het wat vaag allemaal.
ik kan happy hardcore op z'n tijd wel waarderen.
mooi lassen is een luxegoeie Ivo![]()
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 3 gasten