Pagina 2 van 2

Geplaatst: 11 apr 2006 10:42
door ex-gast
ik wil nix afkraken hoor maar voor een woon/werk verkeer andere cilinders nemen om sneller te gaan vind ik een beetje veel van het goede

begin altijd bij onbegrenzen dan loopt de je snor al een stuk harder
het volgende wat je gaat doen is een andere cilinderkop (van een brom is goedkoop en goed)
nu kun je zobizo al de 45/50 halen

en je rijd heel erg zuinig door de hoge compressie
en geen enkel stukje lawaai

als je nog wat harder wil moet je gaan denken aan een standard-snel uitlaat deze lijkt vrijwel exact op een standard uitlaat alleen ga je een stukje sneller en een 12/14 carb
nu moet je de volle 50/55 wegt wel halen (goed afstellen)

ik weet niet wat je doel snelheid is maar de rest die je gekocht hebt is in mijn ogen dan tijd en geld verspilling als je geen 80+ wil gaan

Geplaatst: 11 apr 2006 13:32
door cobus
ik krijg de rillingen van je tekst

1 je snapt het niet de vraag LEZEN
2 waarom geen snelle cil voor woon werkverkeer :shock:

:? :?

Geplaatst: 11 apr 2006 15:33
door demz
ik wil nix afkraken hoor maar voor een woon/werk verkeer andere cilinders nemen om sneller te gaan vind ik een beetje veel van het goede

begin altijd bij onbegrenzen dan loopt de je snor al een stuk harder
het volgende wat je gaat doen is een andere cilinderkop (van een brom is goedkoop en goed)
nu kun je zobizo al de 45/50 halen

en je rijd heel erg zuinig door de hoge compressie
en geen enkel stukje lawaai

als je nog wat harder wil moet je gaan denken aan een standard-snel uitlaat deze lijkt vrijwel exact op een standard uitlaat alleen ga je een stukje sneller en een 12/14 carb
nu moet je de volle 50/55 wegt wel halen (goed afstellen)

ik weet niet wat je doel snelheid is maar de rest die je gekocht hebt is in mijn ogen dan tijd en geld verspilling als je geen 80+ wil gaan
Haha is het 1 april? met alle respect hoor. maar je hebt echt niet gelezen wat mijn eerste post was, alles wat jij opert is al gebeurt, en hij liep al 40...
Alles is nu dus niet standaard behalve de uitlaat, hij trekt nu 50-55 ik denk met sport uitlaat er 15 bovenop? dus wat is hier onzin?
Ik bedoel als ik nu naar mijn werk rijd en er komt een windvlaag of stormpie rij ik gewoon vrolijk verder ipv van 30 naar 15 terug te zakken :) snappie :) en Ja mocht ik gaan racen zet ik wel een terugloop uitlaat op om 70/80 te gaan. Mooi systeem toch of leg dat nou aan mij? :wink: