Pagina 2 van 2

Geplaatst: 30 apr 2006 23:06
door -alex_m-
blok erafhalen is toch niet zoveel werk ?? ik heb de 2 bovenste bouten eraf gehaald en nu moet de ketting er nog af en dan kan het blok een stukje zakken. dan past het spruitstuk onder het frame door.

Geplaatst: 01 mei 2006 18:47
door tomosa35power
Je heb cker met schuinspruitstuk die moet je er af hale en dan kun je de cilinder er gewoon af halen
dit had ik eerst ook maar toen zag ik dat het spruitstuk in de weg zat

Geplaatst: 03 mei 2006 15:25
door -alex_m-
we hebben de cilinder eraf :D . Alle blokbouten zijn nog heel en al schoongemaakt. maar 1 vraagje moeten jullie ook een gaatje boren en tappen voor de olietoevoer in het spruitstuk ? ik moet dat namelijk wel zelf doen.

Geplaatst: 03 mei 2006 19:37
door brambo
kheb ook netde cilinder eraf gehaald..idd..spruitstuk moet ook los..en tja je hebt ook spruitstukke waar dat al in zit..maar je kan ook zelf tappen..voor powerbox is dat tog?

Geplaatst: 06 mei 2006 14:00
door -alex_m-
nee voor de olietoevoer. ik zat aan de kant waar de benzinekraan niet zit en aan de andere kant zat die kerel van wie de brommer is. en die had niet gezien dat het spruitstuk tegen de benzinekraan aanzat dus het spruitstuk is afgebroken.

Geplaatst: 18 mei 2006 20:56
door -alex_m-
het is gelukt de cilinder zit er weer op alle moertjes zijn vervangen en er zit een nieuwe uitlaat op en hij loopt nu 65 op de teller. ( die loopt tot de 60 maar de wijzer schet nog iets door). maar moet er een groterte sproeier in bij een andere uitlaat want hij loopt nu erg goed start ineenkeer enz. maar hj staat nog precies afgestelt voor de orginele uitlaat.

Geplaatst: 18 mei 2006 21:22
door michael
soms kun je de oude sproeir gewoon laten zitten maar als hij niet helemaal perfect loopt kun je 1a2 maten grotere sproeier nemen

Geplaatst: 18 mei 2006 21:44
door Tossie
Dit kan je nooit weten door zo even te gokken he...

Je moet een stukje volgas gaan, stoppen en gelijk de bougiekleur bekijken.
Ik neem aan dat je groter mag in sproeier.