Bedankt voor de info!Ja, geschikt voor je Tomos en alle andere kleine benzinemotoren want Shell V Power bevat geen bio-ethanol.
Wel eerst mengen met liefst vol-synthetische tweetaktolie natuurlijk.
Bij mijn lokale Argos verkopen ze inderdaad alleen de Blue One met E-10. Of men bij mijn lokale Shell geen goede stickers op de pompen heeft weet ik (nog) niet: de info over mijn lokale Shell station had ik van hun website. Ik neem aan dat ze netjes stickers op de pompen hebben. Nogmaals bedankt voor de info allemaal.Dat hoeft niet. Argos verkoop E10 onder de naam Blue One. Men mag zelf bepalen of men naast E10, Euro 95 of een premium benzine met octaangetal 98 wil verkopen. Goed opletten bij de pomp en op de stickers letten dus ( voor zover deze er zitten uiteraard)
Hoeft ook nie met jerrycan, ik heb oliemaatflesje van jmbp van polini geloof ik, waarop ik streepje heb gezet bij 3L 1:50 die vol ik voor de tijd met olie, als ik mijn kraantje op reserve moet zetten dan tank ik weer precies 3L benzine en gooi olie derbij in en schudt de tomos eemop de mengsmeringpomp bij mij in de buurt staat een e10 sticker en volgens het personeel zit er ook e10 in. Gaat mij niet echt om het geld, meer om het gemak van niet te hoeven klooien met een fles olie en jerrycan
Aha, op die manier. Bedankt voor de duidelijkheid.Euro 95 bestaat niet meer, dit is E10 geworden. Dat kun je niet gebruiken, dus ben je aangewezen op de 98 premium brandstof (v-power, excellium, etc.)
Precies. In het lab doen we dat dan ook met een scheitrechter.Daarna de benzine eraf gieten.
Wat dacht je van een kraantje onder aan de bodem en het water eruit laten lopen, dan hoef je het zaakje niet meer te bewegen en mengt het ook niet meer.
Terug naar “Nieuws & Mededelingen”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten