Mini-update'je: Alle kleine onderdelen (subframe achter en wat montage-brackets) zijn inmiddels ook ontdaan van de oude verflaag en alles zit alweer in de grijze Motip grondverf.
Inmiddels is er een chromen EBR voor de Revival onderweg, de vork wilde ik per sé nieuw bestellen vanwege de veiligheid. Die verwacht ik dinsdag binnen, dus dan kan bijna het hele rijwieltje weer in elkaar gepuzzeld worden

... nog even beslissen wat voor dempers erop komen.
Qua plasticwerk ga ik eens proberen om aan de slag te gaan met epoxy en glasvezel-matten, ik heb een adresje waar ik ze voor een redelijke prijs kan krijgen en ik ga de oude (beschadigde) kappen als mal gebruiken. Met de standaard en voetsteunen ben ik nog iets leuks van plan, wat dat precies wordt laat ik nog even tot een verrassing
Motorisch ben ik nog niet echt veel verder gekomen, ik heb wel gemerkt dat er redelijk veel olie in het blok verdwenen is, het wordt dus tijd om de keerringen te vervangen. Als ik eraan toe kom, dan gaan er ook gelijk nieuwe lagers in. De carburateur wordt een 15mm Dell'Orto, met een HD-cilinderkop en de bestaande (Techno) uitlaat. Verder moet het linker carterdeksel vervangen worden, en als we eenmaal zover zijn gaan we eens het polijstmiddel pakken om alles te laten glimmen.
Nog een paar snaps van wat er nog meer vandaar gedaan is:
Dit...
Plus...
Geeft...
De voorvelgen zijn ietsjes verroest, eens kijken of daar wat aan te doen valt met wat schuurpapier (korrel 400), polijstmiddel en chroomlak om de boel bij te werken. Het blok gaat volgende week een schoonmaak krijgen, de buitenkant is nu wel mooi schoon maar de binnenkant zit ongetwijfeld nog vol troep.
