Pagina 2 van 2

Geplaatst: 16 okt 2007 15:18
door Tomosje-88
gewoon dan schudden met wat afwas middel alles eruit laten lopen via de tankdop. daarna (beste in de zon) laten drogen voor een paar uurtjes totdat echt al het vocht weg is.

Geplaatst: 16 okt 2007 15:21
door Elritzo
Helaas hij doet het nog niet goed:( het lijkt wel hoe meer spul ik erin spuit hoe iets langer hij het doet, net alsof hij niet goed verbrand ofzo? KAn het ook met het spruitstuk of membraam te maken hebben ?

Kheb trouwens er gewoon nog later keertje benzine doorheen laten lopen na het kokende water, dacht dan neemt die het vocht wel mee:) maar daar zit dus het probleem niet

Geplaatst: 16 okt 2007 15:47
door Elritzo
zucht ben al zo slecht in sleutelen :( ben pas nieuw op dit terrein, krijg dit nooit opgelost

Geplaatst: 16 okt 2007 16:08
door Tomosje-88
kijk nu dan even naar je ontsteking. heb je contactpunten of electronische ontsteking. (de electronische ontsteking vliegwiel heeft maar een paar kleine gaatje) kijk dan even wat je hebt

Geplaatst: 16 okt 2007 16:12
door Elritzo
Ik weet het niet zo snel(tis iig een a35) , ga er zo naar kijken (eerst ff opt forum zoeken wat het verschil is:P, maar volgens mij contactpunten aangezien ik kickstart heb ) even iets anders, als ik vanuit achter de carb dat spul inspuit doet hij het wel even..daarna stopt hij.. kan het ook aan het membraam liggen, dat hij geen benzine aantrekt?

Geplaatst: 16 okt 2007 16:14
door Tomosje-88
je zou even ook je spruitstuk en je membraam eraf kunne halen en kijken of alles er nog wel normaal uit ziet

Geplaatst: 16 okt 2007 17:13
door Elritzo
Oke membraam en spruitstuk vervangen maar helaas mag nog niet baten :( handig zon vriend die 3 tomossen heeft:P iig, ga even eten daarna carter erafhalen kijken welke ontsteking ik heb, mag ik trouwens gewoon me tomos starten terwijl die carter eraf is ?

Geplaatst: 16 okt 2007 17:17
door Tomosje-88
je kan je tomos dan gewoon starten. alleen uitkijken met je poten en vingers want dan draaid je vliegwiel als je pleures. maar hoezo je membraam en je spruitstuk vervangen? dat is denk ik echt niet nodig!

Geplaatst: 16 okt 2007 17:23
door Elritzo
nee maar even omgewisseld om te kijkken of t iets helpte. maar iets zegt mij dat het niet de ontsteking is, waarom? omdat als ik schoonmaakspul in de carb spuit hij het wel even doet en daarna niet meer, net alsof er geen benzine in de cilinder komt, of denk ik nu iets doms?

Geplaatst: 16 okt 2007 17:42
door Tomosje-88
wat voor vonk heb je van je bougie? een blauwe of een oranje?

Geplaatst: 16 okt 2007 18:14
door Elritzo
hmmm hoe kan ik dit het beste zien, ik had de bougie nu gewon los hangen en toen aangesloten en gekickt, t leek een blauwe..

owja ik heb trouwens ontsteking met contactpunten !

Geplaatst: 16 okt 2007 19:54
door Tomosje-88
blauwe vonk is goed. je zou voor de zekerheid je contactpunten kunnen afstellen:

viewtopic.php?t=715

of desnoods vervangen. waarschijnlijk loopt ie dan beter. heb je ook al gekeken of de carb geen valse lucht trekt? als ie een beetje loopt en dan deo bij het spruitstuk spuiten en dan kijken of het toerental veranderd. zo ja, dan trekt ie valse lucht. trekt ie nergens anders valse lucht? bv. uitlaat of kop.

Geplaatst: 16 okt 2007 20:41
door Elritzo
Vrijdag komt een vriend naar me onsteking kijken:) hij heeft deze toen ook voor mijn puch + polini 65 cc afgesteld, en ik geef toe, het reed toen als un dolle:) haha maar ik laat vrijdag dus weer horen of het daar aan ligt, goh straks is alles nog is goed afgesteld:D

oow en trouwens al zoudie beetje valse lucht trekken? dan zou die inprincipe nog moeten rijden, al is het slecht!

Geplaatst: 19 okt 2007 17:23
door Elritzo
oke ontsteking toch nog ff beter afgesteld:) iets vroeger, en ja toen maar sproeier 68!! maar nu doet hij het wel, ik snap niet waarom die zo groot moet?

maar hij werkt nu wel :) en goed

Geplaatst: 19 okt 2007 18:00
door Tomosje-88
dat is dan goed! :D