heel erg bedankt man, ik ga die dinsdag halen (eerder kan niet, want is op maandag en zondag dicht)
en dan even vervangen,
maar dan nog even over die carb, ik krijg zo dan een vastloper? dus het beste is om een nieuwe carb met luchtfilter te kopen?
(dan haal ik meteen een 15,15 )
Ja, dat zou ik wel doen als ik jou was, zo wordt je lucht niet gefiltert die in je carberateur komt.
En als die bromboer zegt dat je die keering om moet draaien, moet je maar zeggen dat die man niet goed bij zn hoofd is.\
Gr Thomazzi
De beste Oldscool Moderator die je maar kan wensen
oke,
als ik het goed begrijp moet het zo: (verbter als ik fout doe)
- ik haal me rechterkap eraf,
- dan zie ik me tandwiel,
- haal ik me tandwiel eraf,
- dan zie ik een busje,
- haal ik het busje eraf,
- daar zit een groene ring omheen (of zwart)
- dat is de keering die vervang ik,
en dan alles er weer op en dan is die klaar?
klopt dit,?
bij mij was ook mijn naaldlager in mijn aandrijftandwiel kapot, die naaldlagers zitten in het tandwiel waarover je 'ketting-tandwiel' zit.... maar ik zou eerst alleen de keerring vervangen en dan kijken of dat hij blijft lekken,
oke, de oliekeerring moet nog komen, maar mijn 15,15 is binnen
en dat gaasfiletr past niet helemaal, dat zwarte dekseltje past niet, dat ''gaatjes'' ding wel, maar de zwarte kap niet.