Ligt eraan welke je neemt, de aansluiting van filter op je carb past zowiezo, maar of die dan tegen je frame aankomt weet ik niet.
Met een gaasfilter heb je hier zowiezo geen last van, dit past zeker weten.
Je pakt een stukje (soldeer)tin, dat buig je in een hoek van 90graden.
Bougie eruit, dan steek je dat stukje tin door dat gat naar binnen en beweegt de kickstart eens. Dan plet de zuiger het stukje tin, dan meet je vervolgens dat stukje en weet je de dikte ervan.
ik word egt GEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEK met ketting pleurt er egt dagelijks af niet normaal maar hij is ook heeel vies van die olie heeft dat er mee te maken?
en voor mij gevoel staat die strak zat
@ GOOF, edit je post volgende keer ipv een dubbelpost.
En je weet toch wel hoe je een ketting strak zet?
Als dat niet lukt net zolang schakels ertussenuit halen tot hij bijna strak staat.
oke maar ik vind het raar want ik gooi me ketting er steeds weer op en hij staat gewoon strak en dan doe ik hem aan geef ik gas en gelijk vliegt hij eraf maar klopt het dat je voor tandwiel een bolle en een platte kant heeft want hij loopt zegmaar met een slag dus kan het zijn dat me voor tandwiel niet meer goed is?/
Dit heb ik ook een keer gehad, ik had me wielmoeren niet strak aangedraait, heel me kettingspanner naar de *scheldwoord. maarre het is ook niet de bedoeling dat je je ketting er zo huppatee er weer op kunt leggen he...
weetje waar ik net achter ben gekomen me blok staat zo schreef als het maar zijn kan want me cilinder komt aan die ene kant van het frame er een stuk onder uit en de andere kant hellemaal niet dus dat betekent dan toch dat me voor tandwiel schreef staat want heb allebij me tandwiellen vervangen en een nieuwe ketting en whopppaa hij vloog er weer af
oke
me ketting zit er op enzo heb gewoon goed gereden maar me visje van me ketting is verbogen.
weet iemand meschien of dat schakeltje met visje nieuw te kopen zijn??