Latoenkoper kun je bij de betere technische handelsondernemingen krijgen. Maar voordat je de FAQ gaat volgen een tip van mij. In de 1e versnellingskoppeling zit de diafragmaveer. Als je die met een tang zachtjes iets meer buigt zodat de veer stakker tussen de elementen zit, hoef je dat latoenkoper niet te gebruiken. Ik heb zo al diverse koppelingen bewerkt en niemand erover terug horen komen dat het probleem er weer was.Beste mensen van het Tomosforum,
Ik heb al heel lang last van het beruchte en tevens bekende koppelingsgeratel.
In de voorjaarsvakantie gaat daar wat aan gebeuren.
Nu heb ik in deze FAQ gelezen hoe ik er vanaf kan komen, maar nu heb ik 1 vraag.
Waar kan ik het geheime ingrediënt van deze FAQ krijgen: 0,2 mm latoenkoper?
Of is er misschien iemand die me een stukje toe zou kunnen sturen (Tegen betaling, uiteraard)?
Groeten!
Maar in deze FAQ staat dat de ringveer (Is dat die diafragmaveer?) ook teruggebogen is. Tevens heb ik gehoord dat het na verloop van tijd wel terugkomt als je deze veer alleen maar terugbuigt. Kan zijn dat dat gelogen is hoor, No Offence.Latoenkoper kun je bij de betere technische handelsondernemingen krijgen. Maar voordat je de FAQ gaat volgen een tip van mij. In de 1e versnellingskoppeling zit de diafragmaveer. Als je die met een tang zachtjes iets meer buigt zodat de veer stakker tussen de elementen zit, hoef je dat latoenkoper niet te gebruiken. Ik heb zo al diverse koppelingen bewerkt en niemand erover terug horen komen dat het probleem er weer was.
had ik al geprobeerd, maar dat werkt nietMisschien trekt je tank vacuüm. Draai je tankdop er is even af en weer erop en kijk wat ie dan doet.
ik heb wel een andere uitlaat erop gezet, van snor naar brom, moet k dan opnieuw afstellen ofzo?Misschien heeft je pompstation de mengverhouding veranderd? Heb ik ook wel eens gehad toen ik ergens anders tankte. Me Tomos reed ineens een stuk slechter.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten