Ok, ik heb je verkeert begrepen. Ik dacht dat je vroeg hoe 1 tapeind korter gemaakt kon worden. Je moet je vragen beter formuleren dan:Tapeinden bedoel ik ja, ze zijn even lang, alleen is er 1 los gedraaid ofzo, waardoor hij wat verder uitsteekt dan de rest. Hoe kan ik deze weer terug draaien (of iets dergelijks). Afzagen is direct weer zo groots.
Je praat hier niet over dat 1 tapeind uitgedraait is. Alleen dat de lengte verschilt....De vier metalen spijlen waar je je cilinder en cilinderkop overheen schuift daar heb ik een probleem mee: één van die vier spijlen steekt een stuk uit, en ik wil dat deze uitstekende spijl op zelfde lengte als de anderen komt. Dus hoe krijg ik deze gelijk met de anderen?
http://www.rijwielparts.nl/cubecart/ind ... ductId=269Ik zag hier op het forum iemand een DMP HD-kop hebben, dat ding leek net een Tomos kop waardoor het (mijns inziens) beter oogt dan een Puch HD-kop, weet iemand waar je die DMP HD-kop kan kopen?
Dus je vraag is... ?beste mensen,
k haalde net mijn kabelgoot los,
en wat gebeurt er!
mijn schroefje daarvan viel tussen mijn cilinder Finnen en ik krijg 'm er op geen mogelijkheid uit~!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten