1 nee geen foto, maar het zijn rotsenvangers, veel geluid filteren niet echt. Bter een schuimfilter ofzo halen/pas makenIk heb ff een paar vragen die ik nergens gevonden heb, geen foto's thans. (betreft enkel 1e vraag)
1. Heeft iemand een foto van een gaasfilter (bevestigd of niet maakt niet uit)
2. Ik hoor her en der dat een Puch voorspatbord past op een Tomos. Past het ook? Want dan neem ik er een, die zijn iets vierkanter en in mijn ogen mooier
3. De standaard maat van banden is 16*3,25 of 16*2,25 of nog anders?
Ik wil namelijk een nieuw setje velgen halen + banden.
4. Ik heb een bromkop, 14/12 carb op een snor zitten (+ sportuitlaat) ,
is het handig om je spruitstuk ook van 9 mm naar 12 mm te doen? Heeft dit veel effect (dus is het de moeite waard)
5. Mijn overbrenging is 26-22, met 26-26 past de ketting nog wel?
Ik hoop zo snel mogelijk antwoord, dan kan ik ze maandag nog halen (vandaag dus, slaap lekker iedereen trouwens:P)
koolaanslag in de binnekant van de kop en de zuiger, alles word sneller vies ivm de aanzuig de cilinder in.Als je zonder uitlaat pakking rijd, krijg je toch een "Afgebrande kop"?
Wat wil dit zeggen en welk, nadelen heeft dit?
Ja, maar dit is vrij klote naar mijn mening, ik heb hem onder me frame maar dr past geen grotere onderWeet niet zo super veel van tomos , dus nu is mijn vraag :
Bestaat er ook een recht spruitstuk (membraam) zodat mijn carb onde me blok komt , en zo ja zijn die gewoon in de winkel te koop ?
Alvast bedankt
ik heb 'm ook onder mijn frame gehad ( heb een s25 ) en ernaast vind ik toch maar iritand , je kunt je kapje er niet eens meer opzetten.Ja, maar dit is vrij klote naar mijn mening, ik heb hem onder me frame maar dr past geen grotere onderWeet niet zo super veel van tomos , dus nu is mijn vraag :
Bestaat er ook een recht spruitstuk (membraam) zodat mijn carb onde me blok komt , en zo ja zijn die gewoon in de winkel te koop ?
Alvast bedankt
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten