Eigenlijk niet veel als niet kenner van een tomosje. Je hebt wel wat begrenzen, maar die helpen niet echt als je die ontgrenst en voor de rest niets veranderd.Heey,
Ik heb een A35 snor, maar kan ik deze ook zeg maar wat harder laten gaan zonder nieuwe onderdelen
door er zelf een beetje aan te sleutelen, want alles is nog origineel en het is 2008 model,
of moet ik even naar de winkel om wat spulletjes te halen etc?
alvast bedankt.
HoiHoi
ik ben van plan 2 tomosjes te kopen voor een klein prijsje.
Bij de ene zitten papieren bij en bij de andere niet en die werkt niet meer. Dus verzekeren en dan kan ik er de straat mee op (woon in belgie)?
Mijn vraagje's : wat verbruikt zoiets en wat is de tankinhoud? Ik denk dat het een a 35 brom was of iets wat er op lijkt.
En is het aanteraden om 2takt te tanken of zelf te mixen.
Alvast bedankt.
Bedankt , heb net mijn foto's terug gekregen.Hoi
Ten eerste lijkt het mij dat als je tomos gewoon verzekerd is je er de straat mee op kan. De andere die het niet doet zul je denk ik opnieuw moeten laten schouwen voordat je ermee kan rijden.
Ten tweede verbruikt een tomos ong. 1l op 45 km en de tankinhoud is 4l (waarvan 0.5 de reserve).
Tot slot moet je zelf even kijken wat je moet tanken, waarschijnlijk gewoon brommermix, maar als er een apart oliereservoir op zit moet je de benzine en olie apart vullen.
Hoe het precies in belgie zit met verzekeren weten wij, ik in ieder geval, meeste onder ons denk ik ook niet. Ik schat dat de tomosjes zo rond 1980-1985 gebouwd zijn. Voor juiste bouwjaar zal ik Tomos NL even jou framenummers mailen die hebben het wel in het archief staan.Bedankt , heb net mijn foto's terug gekregen.Hoi
Ten eerste lijkt het mij dat als je tomos gewoon verzekerd is je er de straat mee op kan. De andere die het niet doet zul je denk ik opnieuw moeten laten schouwen voordat je ermee kan rijden.
Ten tweede verbruikt een tomos ong. 1l op 45 km en de tankinhoud is 4l (waarvan 0.5 de reserve).
Tot slot moet je zelf even kijken wat je moet tanken, waarschijnlijk gewoon brommermix, maar als er een apart oliereservoir op zit moet je de benzine en olie apart vullen.
Kan iemand mij even zeggen wat type en bouwjaar deze ongeveer zijn.
Maar ik zie nu net een geel plaatje dus denk dat het 2 snor's zijn
het gaat om de deze:
In belgië is het een snorHoe het precies in belgie zit met verzekeren weten wij, ik in ieder geval, meeste onder ons denk ik ook niet. Ik schat dat de tomosjes zo rond 1980-1985 gebouwd zijn. Voor juiste bouwjaar zal ik Tomos NL even jou framenummers mailen die hebben het wel in het archief staan.Bedankt , heb net mijn foto's terug gekregen.Hoi
Kan iemand mij even zeggen wat type en bouwjaar deze ongeveer zijn.
Maar ik zie nu net een geel plaatje dus denk dat het 2 snor's zijn
het gaat om de deze:
Trouwens geel plaatje? Dan is het een brom.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten